Lotus Notes

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky1

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2007
Hallo,
ik maak gebruik van lotus notes 6.5 tot (moest het verwijderen van madmuppet)
maar nou wil ik een spellingscontrole hebben, die optie is er wel.
maar hij werkt niet, dan krijg ik een foutmelding dat het bestand niet op mijn directory staat.
weet 1 van jullie waar die fout kan liggen? of welke file ik mis? want een collega kan het wel zonder enige problemen.

Ik heb de 2 directory´s vergeleken en ik zie geen verschil

dank je,
Martijn

Laatst bewerkt:
ik maak gebruik van lotus notes 6.5 tot grote blijdschap van mij.

ah.... dus jij bent een van die 5 klanten die wel tevreden zijn :D Heb een jaar of wat geleden wat ervaing mogen opdoen met Lotus Notes, ik wordt er 's nachts nog regelmatig met klamme handen en het zweet op mijn voorhoofd wakker van :eek:

kijk eens goed bij de instellingen of wel naar het goede path en/of bestand verwezen wordt

ik heb het programma door gespeurd maar kan nergens het pad vinden waar het heen leidt.
misschien dat jij het weet?

Lama,
ik heb het al gevonden, het was niet echt in de buurd van je antwoord maar dat maakt niet uit.
Ik moet een woordenboek installeren, en dan was het prima, dus het is nu opgelost.

ah.... dus jij bent een van die 5 klanten die wel tevreden zijn :D Heb een jaar of wat geleden wat ervaing mogen opdoen met Lotus Notes, ik wordt er 's nachts nog regelmatig met klamme handen en het zweet op mijn voorhoofd wakker van :eek:

kijk eens goed bij de instellingen of wel naar het goede path en/of bestand verwezen wordt

Werk hier al jaren met Lotus Notes onder Windows XP Home.
Het is een eigenzinnig programma dat afwijkt van de in Windows gebruikte gebruikersbenadering. Dat is het probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan