low budget?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga je met een geforce 5200 DOOM3 spelen:8-0: , je kan beter als je wat beter kwaliteit beeld wil zien gaan voor zoals mij geforce 6200GE/TD , dat voor mijn doen super presteerd(behalven benchmarks).
Maar mijn score van 05 zal denk ook niet zo super hoog zitten:rolleyes: iets over de 1200 denk ik zelf:cool:

heb je mijn vorige post gezien??? ik haal in 3Dmark03 904 punten, jij mar tussen de 500 en 750 zeg je zelf: mijn pc presteert dus beter dan de jouwe in die benchmark. 1200 haal jij zeker niet:p

jah, ik draai doom3 redeluk hoor:p met nog altijd schitterend beeld en BF2 draai ik ook zonder schokken:)

Als je heel goed gelezen heb score ik nu ben 3dmark03 4000 punten met alleen 50 mhz overklok.;)

Dat is stuk hoger dan 904:p

nu snap ik je: ik interpreteerde eerst dat je zei dat je nog maar 500 à 750 punten haalde:) maar je bedoelde dus dat je dat aantal minder hebt dan met je vorige pc. maareh, had jij met je vorige pc tegen de 5000 punten:confused: dan klopt er tog ergens iets neit met mijn 3Dmark score...

zou die geforce 6200 dan zoveel uitmaken:o(ik heb 512 ram, jij ook zeker vroeger? kheb in ieder geval dezelfde processor als jouw oude.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan