Low id... router probleem help mij aub!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

NeoGenic

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2003
Vraagje, ik heb een ADSl verbinding, maar die is erg langzaam, als ik emule opstart en verbinding maak geeft hij aan: TCP port 4662 not reachable low id. Waar kan dat aan liggen, mijn hele internet is langzaam, soms is hij weer snel dan weer langzaam. Ik heb de poorten geopend in de router (tcp 4662 en udp 4672). Het is een Adsl router met ingebouwd modem, als firewall gebruik ik zonealarm!

Weet iemand een oplossing?

je heb de poorten van de router goed staan,
alleen zet je ook die firewall even uit als je dat doet ?
ik zou eens kijken of je die firewal wel nodig heb,
in de meeste routers zit standaard al een firewall

Ik heb de firewall verwijder gehad, maar het maakt niks uit... als ik de gewone usbhub eraan hang doet hij het gewoon, dus... ik weet het dillemma... soms doet hij het wel goed, dan weer niet, maar het ligt echt aan de router, maar wat?

ok heb je nadat je die instelling gemaakt heb ook al een keer geprobeerd even de router uit het stopcontact en dan er weer in?
ik weet dat ik dit probleem ook had een keer stekker er uit en er in toen deed ie het goed

Heb ik al geprobeerd gehad... kijk die router is pas nieuw.. kan het zijn dat die router gewoon kapot is of kuren heeft, de instellingen in de router zijn gewoon door een setup cdrom gedaan, dus daar kan het ook niet aan liggen, internet heeft gewoon veel problemen en zonder router niet.

dan zou ik er inderdaad toch even mee terug gaan,
of die zaak even bellen of hun mischien instellingen weten, die je mischien over het hoofd ziet.
want als die poorten zo staan moet het goed gaan
via adsl heb ik geen ervaring sorry

Geplaatst door NeoGenic
Vraagje, ik heb een ADSl verbinding, maar die is erg langzaam, als ik emule opstart en verbinding maak geeft hij aan: TCP port 4662 not reachable low id. Waar kan dat aan liggen, mijn hele internet is langzaam, soms is hij weer snel dan weer langzaam. Ik heb de poorten geopend in de router (tcp 4662 en udp 4672). Het is een Adsl router met ingebouwd modem, als firewall gebruik ik zonealarm!

Weet iemand een oplossing?

Hey,

Ik weet precies wat het probleem is.

open de configuratie van je router en ga naar 'NAT/DMZ setup'.

voor emule geef je deze instellingen in:

Protocol: tcp
Service Name: emule
Port Number: 4662
Server IP Address: xxx.xxx.x.x (vervangen door jouw ip-adres)
Server Port Number: 4662

klik nu op de 'change'-knop
kies de volgende lijn en geef dit in:

Protocol: udp
Service Name: emule
Port Number: 4672
Server IP Address: xxx.xxx.x.x (vervangen door jouw ip-adres)
Server Port Number: 4672

klik nu op de 'change'-knop

nu zou de lijst er zo uit moeten zien

1 : TCP emule 4662 xxx.xxx.x.x 4662
2 : UDP emule 4672 xxx.xxx.x.x 4672

klik onderaan op 'apply'
dan klik je links op 'save settinges'
en als laatste op 'reboot system'

Groetjes ThaHuricane

Thnx voor de tip... maar dat heb ik in het begin al geprobeerd, dat is het hem juist, internet blijft langzaam en Emule geeft Low-id aan, het is niet alleen met emule, gewoon met alles, en soms gaat het wel snel dan weer niet...

Denk dat de router kapot is...

Geplaatst door NeoGenic
Thnx voor de tip... maar dat heb ik in het begin al geprobeerd, dat is het hem juist, internet blijft langzaam en Emule geeft Low-id aan, het is niet alleen met emule, gewoon met alles, en soms gaat het wel snel dan weer niet...

Denk dat de router kapot is...

Dan zou je een andere router moeten halen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan