lsa.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

calvin

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2000
Hallo allemaal,

Ik heb het volgende probleem. Sinds gisterenavond gebeurd het volgende.
wanneer ik xp pro opstart krijg ik hele slechte beeldinstellingen. Vlak erna krijg ik melding van LSA Shell fout, en daarna schakelt hij de pc uit met melding lsa.exe en foutcode 1073741819. Nu kom ik hier al een tijdje en alle reacties over dit onderwerp verwijzen naar het sasser virus of een ander. Ik heb op me pc al staan trend virusscan, en deze wordt via de autoupdate bijgehouden. Alles wordt bij mij gescanned op virussen ook handmatig. Ik ben bij housecall geweest en daar is mijn pc virusvrij en voor de zekerheid ook wat tools gedownload van mcaffee en symantec om te kijken of hij echt virusvrij is. conclusie is virusvrij. Is er iemand die mij een antwoord op mijn probleem kan geven. Het afsluiten weet ik nu te omzeilen door als dit scherm opkomt bij uitvoeren "shutdown -a" te doen. Dit houdt mijn pc aan om de rest te bekijken. PS wou al via systeemherstel naar oude instellingen terug maar dit gaat ook niet. Hij kan niet meer bladeren in de maandagenda!!

Laat maar allemaal. Ik gooi net stinger over me pc heen en daar komt wel naar voren dat ik het w32/sdbot.worm.gen.g virus heb. Alleen nu is de vraag hoe kom ik eraan als echt alles wordt gecontroleerd eerst. pppffff.

Sorry, ik ben te vroeg geweest. Deze had niks met mijn probleem te maken, maar is er wel af inmiddels. Het rare is dat mijn beeldscherminstellingen op 4 bits blijven staan. En als ik via systeem mijn drivers wil bijwerken of terugzetten geeft hij aan dat ik niet beveiligingsbevoegdheden heb om dit te veranderen of verwijderen. Terwijl ik op de administrator functie heb op mijn profiel. Als ik in de veilige modus opstart ziet beeld er wel okee uit. Is er nog iemand die kan helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan