lsass.ex systeem probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Bij het opstarten van XP home krijg ik de melding Lsass.exe systeemfout. met de mededeling "als deze status wordt opgegeven als u probeert een wachtwoord bij te werken betekend dit dat de waarde die u hebt opgegeven niet klopt"
bij ok start de computer weer opnieuw. Ik kan ook niet in de veilige modus komen. Ik heb deze computer net tweedehands gekocht. Het is een packerd bell maar de herstel CD 's passen niet bij het systeem.
Wie weet een oplossing voor dit probleem

Erik

Misschien wel een geval spyware.
plaats eens een hijacklog bij de helpers van ASO

www.antispywareoffensief.nl

is het echt een L en niet een I

Ik kom niet verder als dat schermpje en dan start de computer weer opnieuw op.

en als je de computer uitzet eventjes wachten en dan weer aanzet.
dan kot dat zwarte scherm druk dan op F8 en probeer eens in de veilige modes op t e starten.

In veilige modus kom ik op het zelfde schermpje uit. Klik ik het weg of zeg ik OK dan start de computer opnieuw op.

Erik

Omdat het een computer is zonder belangrijke gegevens hebben we XP er opnieuw opgezet. Maar omdat de herstel CD's van Packerd Bell niet werkten hebben we gebruik gemaakt van andere XP CD's. Via het schijf inhangen in een goede computer hebben we nu weer een systeem op de schijf staan.
Het rare wat zich nu voor doet is dat we op de Packerd Bell
nu geen C:\ schijf hebben. Deze comp begint met E:\.
Maar dat geeft verder geen problemen.

Erik

versta ik het goed? heb je xp geinstalleerd in een andere computer? dit kan niet werken:) omdat de hardwareconfiguratie in de andere pc hoogstwrs helemaal anders is!!

Ik heb nog een keer bij m'n zoon nagevraagd, maar hij heeft zijn schijf in deze comp gehangen en er toen XP opgezet. Daarna de schijf teruggehangen in zijn machine. En daar draait hij nu mee. Ik zit met mijn comp nog met een dual boot (keuze scherm) waar ik nog vanaf moet.

Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan