lsass.exe – systeemfout

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ dnties
bedankt :) we moeten het nog proberen, maar gaan in ieder geval kijken of het lukt.

@ D2Freak
de tip over take ownership, ondanks dat hij niet verstandig is, zou je hem toch uit willen leggen? Ik heb namelijk een vriend met ongeveer hetzelfde probleem maar die wil z'n oude windows niet restaureren maar opnieuw beginnen. Hij zatt nu alleen nog met die mappen.

Alvast bedankt,
Hanneke
 
@ dnties
bedankt :) we moeten het nog proberen, maar gaan in ieder geval kijken of het lukt.

@ D2Freak
de tip over take ownership, ondanks dat hij niet verstandig is, zou je hem toch uit willen leggen? Ik heb namelijk een vriend met ongeveer hetzelfde probleem maar die wil z'n oude windows niet restaureren maar opnieuw beginnen. Hij zatt nu alleen nog met die mappen.

Alvast bedankt,
Hanneke

De meningen verschillen over het verstandig zijn of niet ;) Je kunt altijd in de andere windows versie namelijk weer een take ownership doen ;) Let wel op, doe je dit voor je hele harde schijf dan kan het enige tijd in beslag nemen.

Ik heb geprobeerd een korte handleiding te maken maar ik zag dat MS dat ook al had gedaan en ook nog eens een stuk beter en duidelijker...

Let wel op het volgende, het account waarmee je dit gaat doen moet voorzien zijn van administrator rechten. Anders gaat het niet werken.

Succes

http://support.microsoft.com/kb/308421
 
[...]@ D2Freak
de tip over take ownership, ondanks dat hij niet verstandig is, zou je hem toch uit willen leggen? Ik heb namelijk een vriend met ongeveer hetzelfde probleem maar die wil z'n oude windows niet restaureren maar opnieuw beginnen. Hij zatt nu alleen nog met die mappen.

Alvast bedankt,
Hanneke

Als je met de 'nieuwe' XP verder zou willen gaan, ja dan zou Take Ownership verstandig zijn. Echter, je wilt de 'oude' restaureren. Dan wil je dus niet hebben dat in de 'oude' XP bepaalde (opstart-, systeem- en gebruikers-)software NIET te openen zijn, omdat je in de 'nieuwe' XP er eigenaar van geworden bent.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan