Lonnilt
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 apr 2001
- Berichten
- 417
Sinds gisteravond heb ik problemen met mijn internetverbinding. Ik kreeg plotseling een melding dat mijn pc werd afgesloten op last van NT Authority \ System of iets dergelijks en dat had iets te maken met c:\Windows\Systeem32\lsass.exe en een statuscode 128 waar iets niet mee in orde was (ik weet niet meer helemaal exact wat er werd gemeld, helaas…)
Iig, mijn pc wordt na een minuut opnieuw opgestart wanneer ik die melding krijg en als hij opnieuw is opgestart krijg ik telkens allerlei vensters van mijn Inbelscherm met een IP-adres waar ik of een programma een verbinding naar toe zou willen maken. Deze schermpjes blijven net zolang terug komen met allerlei random IP-adressen tot ik aanvink dat ie dit in het vervolg moet negeren…het komt er verder op neer dat de melding telkens gebeurt wanneer ik ingebelt ben op internet, de ene keer meteen, de volgende keer na een paar minuten…
Ik heb al een Housecall scan geprobeerd, maar hiervoor kan ik niet lang genoeg online blijven. Ik heb ISDN en toen ik op ong. 63% van de fileupdate zat kreeg ik weer de melding en was het einde-verhaal.
Weet iemand een oplossing (hetzij een patch of een virusscan…) voor het probleem, die hopelijk binnen de schamele tijd dat ik online kan zijn, valt te realiseren?
B.v.d. Ronald
Iig, mijn pc wordt na een minuut opnieuw opgestart wanneer ik die melding krijg en als hij opnieuw is opgestart krijg ik telkens allerlei vensters van mijn Inbelscherm met een IP-adres waar ik of een programma een verbinding naar toe zou willen maken. Deze schermpjes blijven net zolang terug komen met allerlei random IP-adressen tot ik aanvink dat ie dit in het vervolg moet negeren…het komt er verder op neer dat de melding telkens gebeurt wanneer ik ingebelt ben op internet, de ene keer meteen, de volgende keer na een paar minuten…
Ik heb al een Housecall scan geprobeerd, maar hiervoor kan ik niet lang genoeg online blijven. Ik heb ISDN en toen ik op ong. 63% van de fileupdate zat kreeg ik weer de melding en was het einde-verhaal.
Weet iemand een oplossing (hetzij een patch of een virusscan…) voor het probleem, die hopelijk binnen de schamele tijd dat ik online kan zijn, valt te realiseren?
B.v.d. Ronald