LUA/C++ Games voor PSP maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remi321

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Berichten
179
Dat heb ik dus ooit ergens gelezen, maar helaas kan ik deze tutorial niet meer terugvinden. Aangezien ik mijn eigen spel wil maken voor mijn PSP wil ik daar wel graag een tutorial bij gebruiken, want ik ken enkel de codetalen, maar niet hoe je het spel kan laten werken op een PSP.

Misschien dat iemand nog een link met een goede tutorial voor mij heeft? Maakt niet uit of het Engels of Nederlands geschreven is.
 
Ja kan met c++ games maken voor elk platform(PS3 xbox 360 mobile telefoon, ds, wii en ga zo maar door)
je moet echter wel veel ervaring hebben met c++ dus je moet eerst c++ goed kunnen dan wat pc games maken en dan naar andere platformen gaan kijken.
 
Lees mijn post nu nogmaals door en geef nu eens antwoord op wat ik vroeg, want dit is nou net een reactie waar ik niet veel aan heb.
Aangezien ik mijn eigen spel wil maken voor mijn PSP wil ik daar wel graag een tutorial bij gebruiken, want >>ik ken enkel de codetalen<<, >>maar niet hoe je het spel kan laten werken op een PSP.<<
:p

Mja, om op jouw tip in te gaan, om eerst de codetalen te kennen: Ja, die ken ik. En ja ik heb al aardig wat games voor de pc gemaakt. En nee, die zijn niet 2D maar 3D. En nee, dat was niet enkel een bestaand spel aanpassen, maar ook compleet nieuwe spelletjes.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan