• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Luc gezocht:

• Onderwerp starter Onderwerp starter DZP
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DZP

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2007
Ik ben op zoek naar de pagina's van Luc ivm Excel en datums!!:D
Normaal kom je die tig X tegen maar nu kan ik die niet vinden.:o
Is er misschien iemand die een linkie heeft!!:confused:
Alvast bedankt.:thumb:

En waarom stel je je vraag hier niet.
Er zijn meer exel experts hoor.

Beste Pup,
Ik wil niets afdoen aan de kwaliteiten van dit forum en de experts die hier ronddwalen.
Maar op de achtergrond van Luc, zijn pagina's weggeschreven die ik eens wil doorlezen.
Juist omdat het hier op het forum gaat over probleem-oplossingen en niet over les geven.
Op sommige pagina's van Luc worden enkele zaken uitgelegd en aan de hand daarvan wil ik mijn eigen kennis rustig aan vergroten.
Het is dus algemene kennis ivm Excel en aan de hand daarvan kom ik misschien wel weer terug bij de leden van dit forum om tekst en uitleg vragen over dingen die ik alsnog niet snap!!
Nogmaals voor alle pientere geesten die hier ronddwalen en dit forum niets dan goeds, want ze hebben voor mij al menig probleem opgelost!!
Ik heb er helaas géén 1, maar anders zou ik mijn petje zeker afnemen voor deze vrijwilligers.
SJAPOO en ga zo door aub.:thumb:
(V = opgelost).

Kijk en zo'n antwoordt brengt licht in de duisternis.
suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan