• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

LucB Enquette?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tsjokko

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2005
Luc,

Ik heb een mooie Frolic enquette van jou gezien.
Nu zou ik iets dergelijks willen gebruiken voor bv een eindbeoordeling waarbij je op een apart blad een grote grafiek krijgt met namen onder en de score in de grafiek.
Dit houdt in dat per invulblad er ook een naam bijkomt.
Heb jij hier een idee voor ( of zelfs een voorbeeldje )

Ricky

ps zoals duidelijk mag zijn heb ik al gebruik gemaakt van diverse handigheidjes die jij hebt geplaatst. heel erg bedankt voor deze bijdragen.

Ricky,

Dat Frolic-bestand heb ik niet meer in mijn bezit.

Voorstel: Maak jouw versie zover mogelijk klaar en zet hem in een ZIP en plaats hem hier,

Dan kan iedereen je adviseren.

Luc,
Allereerst bedankt voor je snelheid van antwoorden.
I.p.v. iets te maken waardoor jij in tranen uitbarst zal ik beschrijven waar ik aan denk.

Het idee is alsvolgt,
4 leraren geven een oordeel over 15 leerlingen op diverse vakken middels het invulblad. Er komt een totaaltelling per leerling per vak. De grafiek is dan voor het mooie maar minder belangrijk.
Dat is wat ik ongeveer zou willen en het bestand wat ik van jou heb gevonden leek mij daarvoor geschikt. Meestal kom ik er wel uit met aanpassen naar behoefte maar in dit geval is de gewenste aanpassing te groot voor mij en mijn lesboek. Als er een andere ( beter of eenvoudiger ) methode is vind ik het ook prima, maar "Frolic" vond ik een knappe.

Ricky

Bijlagen

Ricky,

Voor wat jij wilt, zie ik met dat frolicbestand geen mogelijkheden.

Iets anders bedacht. Zie ZIP.

Bijlagen

Luc,

Ik denk dat je ook deze keer weer gelijk hebt. (en toch zo gewoon blijven :D )

Ook uitbreiden en aanpassen is eenvoudig.

Dank!

Ricky

enquete in excel verwerken

Hoi,

Ik zit ook met een probleem. Ik zie jou enquete over frolic, maar ik zou niet weten hoe ik mijn enquete in excel 2007 moet invoeren. Ik heb ook een mac os, maar daar snap ik excel ook niet. Ik heb mijn enquete in de bijlage gedaan, misschien kun jij mij helpen? Ik ben aan mijn scriptie bezig en ik moet mijn enquete in excel verwerken maar ik kom echt niet verder.

Ik hoop dat je tips voor me hebt zodat ik door kan!

Ricky,

Voor wat jij wilt, zie ik met dat frolicbestand geen mogelijkheden.

Iets anders bedacht. Zie ZIP.

Bijlagen

Sarah,

Welkom op het forum!
De topic is 3,5 jaar oud!
De kans dat je een reactie krijgt is minimaal.
Het beste is om een nieuwe topic te beginnen.
Verder is het handig waar je precies problemen hebt, zodat anderen je kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

fw

Hoe moet ik die topic aanmaken? Ben daar nooit zo handig in hi
Thanx voor de tip

Hoe moet ik die topic aanmaken? Ben daar nooit zo handig in hi
Thanx voor de tip

Dat geeft niet. Je bent tenslotte nieuw hier.;)
In het Excelmenu bij forumopties.
Anders kan je hier klikken om rechtstreeks een nieuwe vraag in het Excelforum aan te maken.

Succes.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan