Luchtmachtdagen 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pajaras

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Heb nog wat foto's gemaakt, sommige zijn helaas niet zo mooi, maar de camera die ik heb is niet zo goed met flink inzoomen (Lifetek dingetje, niet de beste maar hij kostte dan ook bijna niks). En ook niet alles staat erop, want halverwege vond de accu het wel leuk geweest.:evil: Dat ding heeft zijn beste tijd wel gehad... Hier zijn ze te zien:

Laatst bewerkt:
Wel een F15, maar geen Tomcat. Het is een F-15C Eagle.

wat was dat voor een vuurbal.....

foto's zijn best mooi hoor.

wat was dat voor een vuurbal.....

foto's zijn best mooi hoor.
Vuurbal was een explosie van een nepbom van zo'n F16, die staat ook nog op de foto. Was erg mooi om te zien trouwens, de Frecce Tricolori waren er ook, wat een mooi stuntteam. Die foto's krijg ik nog van iemand.

Die vuurbal was een airport attack, F16's (takkeherie :evil:) die "bommen" droppen :).
Ik zal straks eens kijken wat ik kan uploaden :).

Van die SAR missie en parachutisten heb ik ook een filmpje (SAR is met die gele heli's).
Heb trouwens ook close-ups van Apache, cewl :-).

Laatst bewerkt:
plaats het hier dan blijven we op de hoogte.:thumb:

Vuurbal was een explosie van een nepbom van zo'n F16, die staat ook nog op de foto. Was erg mooi om te zien trouwens, de Frecce Tricolori waren er ook, wat een mooi stuntteam. Die foto's krijg ik nog van iemand.

http://youtube.com/watch?v=Yuy8sxPGVhI
http://youtube.com/watch?v=m8KtpnpxYXQ

Alvast filmpjes ;)

Was er zelf ook. Zal nog eens kijken naar mijn foto's. Mijn accu was ook leeg helaas... volgende keer dus weggaan met volle accu.

@Gijs: best nette foto's !

Laatst bewerkt:
Nee, maar wij stonden (of beter zaten) ook vlakbij dat scherm.;)

Wanneer zijn jullie geweest dan? Ik was gisteren, zat rechts van linkerscherm.
Staan overigens (nog) weinig filmpjes op YT, zal wel meer worden komende dagen :).

Mijn accu's waren ook leeg, midden in een shot :(. Gelukkig reserve bij :).
Was wel erg gaaf hoor.. Apache's, F16's, alles er op en er aan. Je moet er niet aan denken dat je als Taliban in Afghanistan zit :-).

[offtopic]
Zo jammer dit he.. zijn ze in LWD, 20/25min rijden van mijn huis en dan nog komen ze niet even langs op visite :( :p
[/offtopic]

En deze was woensdagmiddag even bij mij op visite.
foto gemaakt met de camera van het mobieltje dus iets minder....

IMAGE_00008.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan