Luckysurf.com start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvdb23

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2003
Niet erg belangrijk, maar door het irritant worden ervan gaat het iets schrijnen:
Ik deed wel eens (aardigheidje, bovendien gratis) mee met de dagelijkse "Lotto" op Luckysurf.com.
Meespelen lukt echter niet meer, omdat een banner (van een adverteerder) die aangeklikt moest worden niet meer in beeld verschijnt. Niet meer? Sinds een paar weken. Iets veranderd sindsdien? Zal wel, maar ikke nie weten wat en hoe.
Ik weet dat van die banner en...... de daaraan voorafgaande pop-up, omdat een en ander het op kantoor wèl prima deed en doet.
Oh ja: Windows XP, Int.Explorer 6

Geplaatst door Tanja1968
Lijkt me toch dat je een popup blocker hebt geinstalleerd.
Dank voor je reactie (en excuses voor de wat late van mijn kant).
Ik heb, met de schijn tegen dat geef ik toe, toch ècht geen popup-killer geïnstalleerd (ik heb dat nog wat nageplozen maar niente te vinden!).
Groet,
Jan

Ook geen firewall die e.e.a. blokkeert?
Of staan de beveiligingsinstellingen van IE per ongeluk wat te streng?

Geplaatst door buffy
Ook geen firewall die e.e.a. blokkeert?
Of staan de beveiligingsinstellingen van IE per ongeluk wat te streng?
Firewall = Zonelabs Pro. Ik heb daar al naar gekeken; zonder resultaat.
Instellingen IE zijn nagekeken en hier en daar zelfs (tijdelijk) wat te laag gezet. Ook hier weer niente, krente.
Het gekke is dat een en ander het gedaan heeft (goed) waarna het ineens (?!) over was met de pret. Ook gek: op kantoor, aan alle kanten dichtgetimmerd door systeembeheer, doet-ie het wèl.
Nog een gekke tot slot: begin vorig jaar (toen nog Windows Me) werkte-ie ook met een pop up-killer aktief nog goed, later met Winblows XP zonder p.u.-kil ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan