luidspreker en koptelefoon samen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartha

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2005
Ik wil zo graag een koptelefoon aansluiten aan mijn pc. Ik heb geluidsboxjes waarvan de plug achterin de pc zit. Als ik de plug van de koptelefoon voor in zet, dan gebeurt er niks. Testen gaat goed. Bij config - geluid staat een vinkje bij luidsprekers, bij koptelefoon staat ingeschakeld. Als ik de koptelefoon op standaard zet gebeurt er ook niks. Kan iemand me op weg helpen? Ik heb Vista.

Hoi,
het kan zijn dat de voorkant niet aangesloten is (dat is wel vaker het geval). Wat je ook kan doen is een zgn. splitter kopen (kost niks) en die op de achterkant inpluggen zodat je zowel je boxen én je hoofdtelefoon kunt inpluggen. Doen je boxen het wel trouwens? En als je de boxen losplugt en de hoofdtelefoon inplugt doet hij het dan?

als ik de koptelefoon voor inplug, dempen de boxen niet. Als ik hem achter inplug, dan gebeurt er helemaal niks. In het geluidsmenuutje blijft het Vtje bij de luidsprekers staan, koptelefoon niet ingeschakeld, de microfoon is dat wel, maar doet ook niets. Wat gek, dat hoort toch aangesloten te zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan