luidsprekers geven kraakgeluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

moili

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2007
Hoi allemaal,

Ik heb jullie stappenplan doorgelezen en dit heeft mijn probleem niet opgelost.
Ik had 2 simpele luidsprekers van trust staan die nogal kraakte van de 1 op andere dag. Ik dacht zal wel opgeblazen zijn ofzo. Nu heb ik dus nieuwe aangeschaft van logitech x-140. Sluit ik deze dus netjes aan, in groene gat achter in me pc en geluid doet het dus wel maar weer die kraak. Ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd en ik hoop dat er iemand is die mij hiermee kan helpen.

geluid is aan, stekkertje zit er ver genoeg in, geen uitroeptekens enzo bij apparaat beheer etc...

:confused:

Welkom bij Helpmij.nl

Over welk stappenplan hebben wij het nu ??

stappenplan die stond vermeld in een vraag van een ander. ging over volume e.d

Installeer de drivers van de audiocodecchip nogmaals, en/of trek de stekker en duw hem er een aantal keren in en uit, of een beetje contactspray.

Installeer de drivers van de audiocodecchip nogmaals, en/of trek de stekker en duw hem er een aantal keren in en uit, of een beetje contactspray.

ok, ik weet niet precies wat dat (audiocodechip)is en hoe ik dat moet doen. Ik heb geen cd rom o.i.d bij mijn computer waar dat evt op kan staan.
stekkertje hebk gedaan erin en eruit een aantal keer zonder succes.

Laatst bewerkt:
Je ziet in apparaatbeheer welke er wordt gebruikt, die drivers kun je dan ophalen bij de fabrikant ervan of daar een herinstall doen, of bij een merk PC kun je de drivers bij die maker ophalen.

ik heb die pc via via via ergens vandaan is ook al een oudje. Is dat de enige optie om die driver bij de fabrikant te gaan opzoeken?

zo even een update,
mijn vader had nog een geluidskaart liggen en die heb ik er net in gezet. Boel geinstalleerd en werkt prima!!

Allemaal bedankt voor het meedenken en helpen, ben blij dat het nu goed werkt! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan