luidsprekers in monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

pygmalion

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2009
Beste mensen,

Ik heb onlangs een tweede monitor aangesloten op mijn laptop. En ik wil de luidsprekers daarvan (ook) kunnen gebruiken. Maar ik krijg ze niet aan de praat. Weet iemand hoe het moet?

Mvg,
P.

staat er geen icoontje rechts onderaan in beeld dat te maken heeft met je volume?
Meestal kan je daar instellen waar het geluid moet uitkomen.

Als je bedoelt om uit 2 beeldschermen geluid te laten komen, dat kan volgens mij niet, maar weet dit niet zeker.
Wss is het wel mogelijk met bepaalde software.

staat er geen icoontje rechts onderaan in beeld dat te maken heeft met je volume?
Meestal kan je daar instellen waar het geluid moet uitkomen.

Als je bedoelt om uit 2 beeldschermen geluid te laten komen, dat kan volgens mij niet, maar weet dit niet zeker.
Wss is het wel mogelijk met bepaalde software.

Nee, ik heb van alles geprobeerd, maar ik zie nergens dat de laptop weet dat mijn tweede monitor ook beeldschermen heeft.

Bij een laptop gaat het gebruiken van beide luidsprekers waarschijnlijk niet lukken...
Met een kabeltje met aan beide zijden een 3,5 mm stereo jack verbind je de hoofdtelefoon uitgang van de laptop met de geluidsingang van de monitor (om daar geluid uit te krijgen)... maar meestal schakelen de laptopspeakers vanzelf uit zodra je een stekker in de headset aansluiting steekt......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan