Luie Panda antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

URLeraar

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2001
Sinds enkele maanden heb ik Panda Antivirus Platinum op mijn computer.
Maar onlangs is Panda lui geworden.
1) Wanneer ik Panda samen met Windows 98 SE laat opstarten, crasht mijn computer.
Gevolg ik start eerst Windows op en pas later Panda wanneer ik effectief op internet ga. Daar valt mee te leven want zo is mijn computer veel sneller (alhoewel ik dat ooit wel eens zal vergeten - maar mischien kent iemand wel een scriptje dat mij voor ik verbinding maak, vraag of ik Panda niet wil opstarten?)

2) ERGER: iedere keer ik Panda opstart, blijkt in <Permanent protection status> File protection en E-mail protection op disabled te staan.
Firewell protection laat ik op disabled wegens Zonealarm.
Ik moet het dus eerst in "Configure permant protection" File protection en E-mail protection <enabled> aanvinken en dan lees ik <The resident is loading, please wait> en dan staat Panda weer klaar.

Helaas de volgende keer is Panda dat weer vergeten en moet ik weer naar Configure permant protection.
Waarom wil Panda dat niet meer onthouden?

het uitschakelen van virusscanner+firewal is een van de eigenschappen van het bugbear2 virus .dus panda updaten ,comp.scannen en evtueel noch een online scan uitvoeren.hopelijk zonder resultaat.
succes domi

Ik heb ook al aan een virus gedacht, maar nadat ik Panda wakker heb gemaakt, zoekt en vindt hij elke dag een update.
Onlangs nog een volledige scan uitgevoerd en niets ontdekt.
Ik heb ook al verschillende tooltje tegen Bugbear gedraaid, maar er wordt (gelukkig) nooit een beertje gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan