Lukt niet meer internetverbinding te krijgen met laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
er stond toch duidelijk recovery disc op, die zat bij mijn laptop gewoon, er zaten er zelfs twee bij, ik kan moeilijk die drivers installeren zonder internet he

Niet zo bijdehand a.u.b. met je he ik probeer je te helpen.

Dat snap ik ook wel, maar je kunt ze wel downloaden met de pc waar je nu op zit en dan via USB stick of op cd branden overzetten.

Succes verder

excuseer

excuseer, dat was zo niet bedoeld, wist niet da je die ook via usb kon overzetten, ik ga dat allemaal eens proberen, hopelijk lukt het, alvast zeer bedankt voor je hulp!

Ik heb die drivers nu gedownload en op mijn usb stick gezet, maar hoe krijg ik die dan geïnstalleerd op mijn laptop, en waar moet ik die installeren?

De USB stick stop je in de USb aansluiting van jou laptop en kijk of je die bestanden naar je buroblad kan kopiëren.

Als die niet wordt herkend door windows dan moet je de bestanden op een cdtje branden met nero als data, daarna weer op jou buroblad kopiëren via de cdrom drive

Zit me iets af te vragen, normaal gesproken als je een recovery cd gebruikt dan moeten de drivers ook geinstalleerd worden.

Je moet toch eens kijken als je die cd erin doet en je kijkt in windows verkenner naar de mappen die er opstaan, of daar een map bij zit met de naam DRIVERS.
Als die erbij staat dan is de kans groot dat je die ook kan gebruiken, vergelijk de bestanden daarom ook even.
De bestanden die je hebt gedownload kunnen ook nieuwer zijn en dan kun je die beter gebruiken.

ook een medion van de aldi

ik heb ook een medion van de aldi en ik heb hetzelfde probleem, ik heb nu alle drivers geinstaleerd en werkt nog niet, kan ook geen wireles netwerk van de buren vinden, op de andere laptops wel.

Mijn buurman heeft ook een medion pc en hij heeft met succes 2 x een recovery gedaan incl. de drivers.

Alle drivers kun je trouwens ook op de site van medion zo terug vinden.

Even je MD nummer invullen en downloaden die hap.

Sdr

Mijn buurman heeft ook een medion pc en hij heeft met succes 2 x een recovery gedaan incl. de drivers.

Alle drivers kun je trouwens ook op de site van medion zo terug vinden.

Even je MD nummer invullen en downloaden die hap.

kijk ook op mijn topic, staat ook bij draadloos netwerk, boven deze topic op t moment van typen, dan val ik deze topic niet lastig met mn eige probleem :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan