Lycos > frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekiev

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2003
Het is waarschijnlijk een domme vraag, maar zelf heb ik het antwoord nergens kunnen vinden. En ik wil het toch zeker weten

ondersteund Lycos het gebruik van Frontpage?

bvd

uhhm hoe bedoel je dit precies?

Ik maak vaak sites in frontpage en kan ze uploaden bij lycos en dat werkt...

p.s Bijna geen enkele vraag is dom dus deze ook niet :o

Laatst bewerkt:
frontpage extensies worden dacht ik NIET ondersteund (staat er niet bij tenminste)

Geplaatst door Arjan99
uhhm hoe bedoel je dit precies?

Ik maak vaak sites in frontpage en kan ze uploaden bij lycos en dat werkt...

p.s Bijna geen enkele vraag is dom dus deze ook niet :o

ik bedoel het inderdaad op de manier hoe jij het uitlegd. ik wil mijn site maken in frontpage, en deze uploaden naar Lycos

bedankt voor de reactie

Het zou balen zijn als frontpage niet word ondersteund, en inderdaad ik heb deze ondersteuning ook niet kunnen vinden op de site van Lycos.
maar arjan zegt dat frontpage en lycos bij hem geen problemen opleveren.

is er iemand die uitsluitsel kan geven?

Een website die je in Frontpage maak zou wel werken, echter als je gebruik gaat maken van frontpage extensies wordt dit niet ondersteund.

Een simpele website zal gewoon werken, frontpage genereerd gewoon (slechte) html code en dat werkt altijd ;)

Lycos en Frontpage

Als ik jou was, zou ik er niet aan beginnen, bij Lycos! Ik heb daar mijn site gehost gehad en werkte ook met Frontpage. Één duffe ellende!!! Ben nu nóg met ze aan het 'vechten', over de betaling. Ik heb maanden moeten betalen voor een site die niet functioneerde en ook niet te uploaden was. Gelukkig sinds een maand de boel verhuist naar web2host.nl en sindsdien draait de boel weer helemaal zonder problemen. Web2host.nl ondersteunt wél de Frontpage extensies. Zonder deze extensies kan je namelijk niet uploaden via het programma Frontpage, maar moet je dit doen met programma's als FTP.

Succes met je sites

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan