M.2 Sata SSD

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoyGeraets

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2011
Heey,

Ik heb een Lenovo Y510P gekocht en ben hier zeer tevreden over.
Echter wil ik naast mijn 128GB 2.5 inch SSD nog een SSD Plaatsen.
Dit is helaas niet mogelijk in de DVD bay omdat daar de 1TB 2.5 inch verwerkt zit.

Ik kan nog een M.2 sata ssd plaatsen maar ik kan geen enkele site vinden waar deze tekoop zijn.

Ik hoop dat iemand van jullie hier iets van af weet...

De SSD heeft de maten 22MM bij 42MM en ziet eruit als de onderstaande afbeelding.

M.V.G.

Roy

De SSD Die er nu in zit is 24GB, Maar ik merk dat ik tekort kom. Ik vreet de GBtjes weg!!! :P

2013-10-08 15.35.37.jpg

Dat ding is je cache voor je harde schijf, koop een grotere SSD?
Bedankt voor je ractie,

Die wil ik wel maar mijn vraag is, waar kan ik ze vinden met deze M.2 sata interface?

Weet iemand van jullie misschien een site of link?

Grts

Roy

http://www.ssdcenter.nl/product/303476/intel-525-msata-60-gb.html

Dringt geloof niet door, die 24GB SSD werkt samen met je harde schijf en is bij mijn weten geen stand-alone SSD.

Jawel!!!

Kijk wat jij nu stuurt is een msata ssd en ik zoek een M2 sata ssd Dit is een nieuwe interface waar jij waarschijnlijk nog niets van afweet. Ik heb veel gezocht maar er zijn nog geen SSD's in dit formaat verkrijgbaar.

Die ssd van 24 gb heb ik niet nodig voor cache omdat ik windows 8 al op een 128GB ssd heb staan. Snappie?

Maar ik wil er nog eentje bij van liefst 120 of 128 voor programma's deze zit al helemaal vol. en op de HDD van 1 TB zet ik mijn data.

Grts

Roy

Waarom vraag je het dan als je weet dat ze nog niet verkrijgbaar zijn.:rolleyes:

http://tweakers.net/reviews/3227/6/...ss-m2-hoge-snelheid-in-kleine-verpakking.html
Die interface zit ook in SSD's met behuizing, overigens.

Maakt niet uit dat je mijn vraag niet helemaal snapt.

Ik vraag dus of iemand hier nog een site weet waar ze eventueel wel verkrijgbaar zijn?

En ik heb die met behuizing dus niet nodig. Alleen die de 22MM 42MM variant past in mijn laptop.

M.V.G

Roy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan