M2a-vm amd 690g

Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Hey,

Ik heb zojuist vista x64 op een van mn pc's gezet, maar heb problemen met mn chipset driver. Deze wil blijkbaar niet werken (na de instalatie staat die er gewoon niet op).

(Het enige wat ik merk dat het niet doet is mn sound.)

Ik heb al ff liggen googlelen, maar vind nix dat werkt voor mij. Kan iemand mij ff doorverwijzen naar de driver die ik nodig heb.

Alvast bedabkt :)

Cheers
BN

Hey

ik heb
AMD Chipset Driver Program for Windows 32bit/64bit Vista.(WHQL)
gedownload en geinstalleerd, maar heb nog steeds dezelfde problemen.

Als ik mn scherm op een normale resolutie zet crached mn display driver de hele tijd (wtf?). Dan krijch ik strepen over mn scherm en doet die epic sloom (zie screenshot).
EDIT: streen staan er blijkbaar niet op >_>

Heb ik de verkeerde gedownload ofzo?

Cheers
BN

Bijlagen

• fail.gif
    fail.gif
    19,3 KB · Weergaven: 21
Heb nu ook al 2x op een half uur BSoD gehad op die vista :(

Euhm, zo snel kan ik echt niet lezen :p

Zet het Automatisch Herstarten eens uit:

Ga naar start>configuratiescherm>systeem of druk op de win-toets op het toetsenbord samen met de pause/break toets..

klik nu op het tabblad geavanceerd en klik op de knop instellingen bij opstart en herstelinstellingen..

Haal nu het vinkje weg bij de computer automatisch opnieuw starten zoals op onderstaande afbeelding.

img0006.jpg

Nu zal de pc niet opnieuw opstarten bij een bsod en kan je foutcode wel achterhalen.

Ok, thnx. Zal het opschijven volgende x als ik BSoD heb.

Foto met camera maken en die foto hier plaatsen. Anders moet je veel opschrijven. ;)

Waarom is de info van die BSoD zo belangrijk?

Omdat daarin staat wat het probleem veroorzaakt.
Bijv. een slechte driver of een hardware-probleem.

Hardware probleem lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Ik zit nu op XP (ook x64) op dezelfde pc, en alles werkt naar behoren...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan