m2ts bestand afspelen via ps3

Status
Niet open voor verdere reacties.

paultje94

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2009
ik wilde laatst een hd film, m2ts geformatteerd afspelen via de ps3. Alleen had ik een paar problemen.
Ten eerste lukte het niet om het bestand te ondertitelen.
Toen ik daarna de film op mijn externe harde schijf wilde zetten, lukt dat ook niet omdat het bestand te groot was voor het doelbesturingssysteem. Deze harde schijf was FAT32 gefformatteerd.
vervolgens had ik de film op een NTFS geformatteerde externe harde schijf gezet, alleen nu herkende de PS3 de harde schijf niet.

Dus mijn vraag is nu hoe ik het voor elkaar krijg om mijn m2ts geformatteerde film via de ps3 af te spelen, en hoe ik een m2ts bestand kan ondertitelen want dat is me ook niet gelukt. Afspelen via een laptop lukt ook niet, omdat hij het beeld van een m2ts bestand niet aankan.

alvast bedankt.

De PS3 kan niet met NTFS externe schijven omgaan. Zelf stream ik HD films met PS3mediaserver over het netwerk naar de PS3.

Ik heb meteen PS3 media server uitgeprobeerd, en het werkte meteen.
Alleen ik heb nog steeds problemen met een HD film. het beeld is heel schokkerig. en hij speelt hem steeds versneld af.
Hoe kan ik hem op normale snelheid laten afspelen. En hoe kan ik de buffertijd vergroten?

Laatst bewerkt door een moderator:
Buffer kun je in PS3mediaserver instellen, tabblad "Transcoding instellingen". Wat voor PC heb je? Het vraagt namelijk nogal wat rekenkracht van je PC. Tijdens het streamen wordt de film live ge-encodeerd.

Bijgevoegd is mijn dxdiag.
verder ben ik een noob met dit programma, dus waar precies kan ik dat instellen bij transcoding instellingen.
Is mijn pc goed genoeg om een HD film te streamen?

Bijlagen

• dxdiag.jpg
    dxdiag.jpg
    68,3 KB · Weergaven: 71
Ben bang dat je processor toch te langzaam is hiervoor.

In het eerste veld staat "maximale transcodebuffer". Staat standaard op 400 kan max op 600.

Maar het valt dus ook niet op te lossen door de buffertijd te vergroten?
en hij speelt de film versneld af, maar ik heb geen idee waar dat aan ligt.

Het kan misschien met een vergrote buffer wat schelen, kwestie van proberen. Versneld afspelen heb ik nooit last me gehad.

Ik heb net even wat geprobeerd, en ik had nu meer HD films gedownload. Maar het hele probleem bleek gewoon aan de film te liggen omdat het bestand beschadigd was.
sorry dat ik er nu pas achter kom maar in ieder geval bedankt voor de hulp.

Verder heb ik nog wel de vraag hoe je het beste ondertitels bij een m2ts bestand kan toevoegen.

Hoe je ondertitels toevoegt weet ik niet. Als deze er niet bij zitten kijk ik de films gewoon zonder.

in ieder geval nog bedankt voor de hulp.

Als iemand anders toevallig weet hoe je een m2ts bestand kan ondertitelen?

Topics sluiten we alleen al er iets tegen de regels gedaan wordt. Je kan wel de status rechts onder op "Opgelost"zetten.

dit is niet helemaal waar, mijn processor is een pentium 4 2.8ghz en ik kan m2ts bestanden makkerlijk afspelen op men pc :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan