M3i zero werkt niet (goed)

Status
Niet open voor verdere reacties.

vikernu

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2007
Berichten
19
Hallo, Ik heb onlangs een flashkaart m3i zero gekocht voor mn dsi. Ik heb alles volgens de handleiding gedownload en geflashed. Ik start de nintendo op en hij doet het met de 4 spelletjes die ik erop gezet heb. Daarnaa ga ik meerdere spellen erop zetten, maar heb nog lang niet de 8GB bereikt die het geheugenkaartje heeft.
Als ik nu de DSI aanzet, krijg ik de melding:
An error has occured. Press and hold the POWER Button to turn the system off. Please refer to the Nintendo DSi Operations Manual for details.
Kan iemand me vertellen wat er precies misgaat?

(Ik kan een spel spelen, maar als ik die afsluit en meteen weer een spel wil opstarten krijg ik de melding. Na een minuut of 10 kan ik weer opstarten om 1 spel te doen)
 
sukkel!!!!!

jonge jonge jonge sorry dat ik zo doe amar lees jij geen forums ofzo??
dsi is beschermt TEGEN sd kaarten zo als m3i zero!!!!!!!!!!
waarom denk je anders dat nintendo een neiuwe ds doet zonder neiuwe spellen :shocked:
NINTENDO IS EEN NAAIEND MERk dat heelas leuke consoles bouwt -.-
meschien kan dit je helpen:
http://www.sidderwebshop.nl/?page=information&page_id=109

succes zul je nodig hebben.....
 
sukkel??

jonge jonge jonge sorry dat ik zo doe amar lees jij geen forums ofzo??
dsi is beschermt TEGEN sd kaarten zo als m3i zero!!!!!!!!!!
waarom denk je anders dat nintendo een neiuwe ds doet zonder neiuwe spellen :shocked:
NINTENDO IS EEN NAAIEND MERk dat heelas leuke consoles bouwt -.-
meschien kan dit je helpen:
http://www.sidderwebshop.nl/?page=information&page_id=109

succes zul je nodig hebben.....

In tegenstelling tot jou lees ik diverse forums, maar ook specificaties van sdkaarten etc.
Zelfs op de link die jij mij stuurt staat dat de kaart VOOR ALLE FIRMWARE is en dus ook voor 1.4.
Wie leest er nou slecht??

enne, oja, sorry dat ik zo terugreageer. Is niet uit woede, wil alleen wat duidelijk maken, en hoop dat er iemand toch een oplossing heeft.
 
Nee, je bent geen sukkel!!

Hoi Vikernu:

Ik had hetzelfde probleem. De tip is het opnieuw te doen. Ik heb het MicroSD-kaartje opnieuw geformatteerd met SDformatter 2.0.0.3. Met name met MicroSD-kaartjes van 8 Gb en meer geheugen is dit aan te raden.

Zie deze link
http://panasonic.jp/support/global/cs/sd/download/sd_formatter.html

en dan de software voor de M3i Zero opnieuw gedownload, dat doe je hier:

http://www.m3zero.nl/m3izerodownloads.html

en dus de M3i Zero opnieuw geflashed. Nu heb ik tijdens het flashen er speciaal op gelet dat het rode lampje niet meer knippert (knipperen duurt ong. 30 seconden) en heb ik het kabeltje extra lang in het USB-slot van me pc laten hangen (dit is heel belangrijk, ik heb 5 minuten gewacht voordat ik het kabeltje er weer uit trok..
Toen het kaartje in me DSi ter controle en zie daar: me DSi start op! Ik zie in het opstartmenu van de DSi het icoontje van Danny Phantom van THQ. Maar ja, niet te vroeg juichen, want dat was van de week ook zo....Icoontje aantikken, en ja, ik kom in het menu van de M3i Zero.
MicroSD-kaartje d'r uit gehaald en er een paar games opgezet, kaartje weer in de DSi gestopt en zie daar: het werkt! Ik kan nu ook een game starten en spelen! :)
Zorg er ook voor dat je de M3i Zero goed, dwz. stevig in Slot 1 van je DSi'tje drukt.
Probeer ook eens of de M3i Zero werkt als je een dun papiertje aan de kant van het label van het flashkaartje tegelijkertijd met de M3i Zero in de DSi duwt; misschien maakt het dan contact.

Suc6 d'r mee!!! :thumb: Groeten WimH62.

PS; hé yoshi22, loop 'ns een paar forums af! Word je misschien iets "wijzer" ;)
 
WimH62, superbedankt voor je antwoord.
Ik ga het meteen uitproberen, en laat je weten of het gelukt is.
Thnx!!!:thumb:
 
cheats

kan iemand mij helpen ik heb mijn M3i Zero net en wil cheats gaan gebruiken. Als ik mijn cheats aan zet kan ik het spel niet spelen. Wilt iemand mij uitleggen waarom hij het niet doet?
 
Welkom Rasjaad12,

Het is op Helpmij niet toegestaan je vraag in die van iemand anders te stellen. Daarnaast stamt het topic uit 2009 en is niet actueel meer. Graag je eigen vraag aanmaken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan