m4a89gtd pro usb 3 vastloopt probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

elitedarkniss

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2011
ik heb dit moederboard er gisteravond in gezet voor de 2de keer al een keer een nieuwe opgehaald.
het probleem is nu dat hij elke keer vastloopt na het opstarten, in veilige modes doet alles het, normale modes loopt hij vast.

heb vrijwel alles nieuw in deze pc en alles werkt met elkaar volgens test programma's online.

ik kan niet alle drivers installeren aangezien hij al vastloopt voordat ik er mee bezig kan, het werkt op windows 7 dus het meeste gebeurt automatisch.

heb de bios upgedate naar de juiste versie, maar hij blijft maar vastlopen, heb dit moederboard al eerder erin gehad met alle drivers geinstalleerd toen deed hij het een uur toen peof weer vast.

iemand enig idee wat hier mis mee kan wezen?
kan wel alle info geven die in mijn pc zit maar dat is het probleem denk ik niet

Dit:

in veilige modes doet alles het, normale modes loopt hij vast.

Is wel een balangrijke opmerking. Heb je windows opnieuw geinstalleerd nadat je je computer hebt ontvangen?

Het feit dat je geen problemen hebt in veilige modus duidt erop dat je eerder een software conflict hebt dan een hardware probleem. Als je begonnen bent met een schone installatie hoe ben je dan zover gekomen? pas na eerste automatische updates van het systeem?

Hoi !

Ik gebruik hetzelfde mobo sinds 'n half jaar, en nooit enig probleem mee gehad.

Heb je bij @Asus gekeken welk geheugen wordt aangeraden voor het mobo ?

Greetz,

Harry.

alles staat er opnieuw op
heb geheugen dat tegelijk is besteld met het mobo
dus ja daar ligt het niet aan
heb alles los getest maar levert niets op

geen effect
hij ging 2 min langer meer dan normaal loopt nogsteeds vast
en kan maar deel installeren aangezien die ondertussen vastloopt

Hoi !

Toevallig 'n Samsung HDD SJ103 geinstalleerd ?

Zo ja, dan heb je 'n patch nodig.....

Greetz,

Harry.

ken dat niet
en volgens mij nee
was alleen nog maar bezig met drivers
windows staat erop nieuw op kom gewoon niet verder

Hoi !

Mobo correct geinstalleerd, de goede afstandbusjes gebruikt, alle kabels nagelopen en correct geinstalleerd ?

Greetz,

Harry.

ja en ja geen kortsluiting of zoiets
busjes heb er 9 geschroeft passen er 9 op

zit in de chat als het handiger is

ik ben door de oplossingen heen

Hoi !

Oke, maar als het al het tweede of derde mobo is dat je probeert zit er toch ergens wat niet goed......

Zekerheid heb je als je het mobo + CPU + geheugen + voeding uit de kast haalt, op 'n houten plank legt, voeding aansluiten + HDD, en dan laten draaien.

Anders blijf je gissen...

Greetz,

Harry.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Meer kleuren heb ik niet; als je in de buurt woont kom maar langs met het spul, dan lossen we het even op.

Alleen vanavond, vandaag zit ik al vol met dat soort problemen.

Greetz,

Harry.

zet het oude moederboard er wel weer in
wat dat is met het nieuwe spul weet ik niet
anders zoek ik wel een andere uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan