M860tu Bluetooth aan bij opstarten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GRLove

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Beste allemaal,

Onlangs heb ik een m860tu aangeschaft en daar zit bluetooth op. Nou werkt dat prima alleen heb ik graag dat bluetooth ingeschakeld is als ik mijn laptop opstart. Ik heb het net al afgezocht maar kon het niet echt vinden. Ik weet ook niet waar ik het programmatje kan vinden op mijn schijf om hem in de startup-list te plaatsen. Bijgevoegd even een plaatje van mijn bluetooth settings, wel even downloaden om hem duidelijk te zien in de browser is hij niet te lezen. Kan iemand mij helpen?

M.v.g. Gerlof

Bijlagen

• Bluetooth.jpg
    Bluetooth.jpg
    74,7 KB · Weergaven: 78
Laatst bewerkt:
Plaatje is niet te zien.

heb je al start - uitvoeren - msconfig - opstarten of -programma's

geprobeerd, kijk even of ie daar tussen staat, maar meestal zodra er iets geintalleerd word activeerd deze automatisch het opstarten tijden het opstarten van windows.

su6 :thumb:

Dit is juist net het probleem hij staat er niet in en ik wil hem er wel in zodat bluetooth automatisch aan staat als ik mijn laptop opstart zodat ik mijn bluetoothmuis kan gebruiken. Als ik zoek naar een bestand van mijn bluetooth kan ik niet een geschikte vinden om hem aan te zetten...

Staat er in je configuratiescherm niet ergens een apart tabje met bluethooth, ik kan me herinneren dat ik dit bij iemand heb gezien namelijk

In Windows 7 gaat dit "Under Hardware and Sound, click View devices and printers" en dan heb ik het apparaat CSR Bluetooth Radio. Wanneer ik dan wat aan de instellingen wil doen van bluetooth krijg ik de menu's van mijn plaatje (even downloaden en inzoomen anders word het plaatje te groot voor deze site...) Op mijn vorige laptop had ik Toshiba Bluetooth Stack en daarbij was het makkelijk dan stond hij gewoon na installatie in de opstartlijst. Deze laptop heeft echter CSR bluetooth en voor zover ik weet heeft die geen overkoepelend beheer-programmatje.

Sorry maar als ik inzoom zie ik helemaal nix meer, door de wazigheid.

Ik denk dat als ik dat goed kan zien ik wel iets verder kom :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan