maak een website (Makelijk)

Status
Niet open voor verdere reacties.

cooldimitri1

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Hallo ik ben al een tijdje op zoek naar een website of programma wat het liefst gratis is en makkelijk te gebruiken is.
ik wil namelijk een soort van habbo.nl of taatu.com maken.
maar dan makkelijk ik had al een crime game http://onlinebenden.tk/ maar dat had ik gemaakt met http://www.mijnmaffia.nl/ ik wil namelijk een soort website zoals: metaplace.com maar dan anders want metaplace.com slaat nergens op weten jullie misschien een programma of liefst een website waar je dat simpel kan doen dus niet moeilijk met al die programmeer taal zoals php enz. ik hoop op de gouden :thumb:TIP:thumb:

Ik wil me niet moeien, maar lijkt het je nu echt niet leuker online wat cursusjes te volgen eerst, zodat je tenminste iets of wat weet waar je mee bezig bent ?
In plaats van klakkeloos andermans werk over te nemen ?

Mvg, Mathieu.

Als ik me niet vergis zal je al je joomla-bestanden online moeten zetten via bv een FTP-manager. En vervolgens typ je dan:

www.naamvanmijnhost.nl/install.php

Als ik verkeerd zit, verbeter mij! Ik heb het niet nagekeken.

Laatst bewerkt:
Wat je zoekt, zal je NOOIT gratis vinden, sorry maar het is zo.
Er zijn (bij mijn weten) geen volledige scripts voor een complete 3D virtual world met chatsysteem dan ook nog ..

Nu, er bestaan wel veel downloadbare chatbox-scripts, wat ook heel mooi kan zijn.
Ik denk bijvoorbeeld aan een flash-chatbox ?

eerst moet je joomla downloaden daarna uitpakken en alle bestanden uploaden naar de server / webhosting service, gaat meestal via ftp. daarna naar je site gaan en het installatieprogje verschijnt in je browser. loop de wizard door en je hebt zo een pracht site in de lucht

eerst moet je joomla downloaden daarna uitpakken en alle bestanden uploaden naar de server / webhosting service, gaat meestal via ftp. daarna naar je site gaan en het installatieprogje verschijnt in je browser. loop de wizard door en je hebt zo een pracht site in de lucht

Zoals ik dacht. Maar dan heeft hij zijn 3D virtual world nog niet ..

Zoiets vind je niet, nee.
In ieder geval niet gratis.
Sorry, maar dat kun je vergeten.

Overigens, als Joomla al te moeilijk is zou ik er neit aan beginnen.

- Robert

T_T

Het is erg makkelijk; zoiets bestaat niet. Voor iets als een virtuele 3d-creator betaal je je helemaal kapot. Je zult het zelf moeten gaan maken, en dat kan jaren duren. 2D gevalletjes bestaan overgens wel, bekijk bijvoorbeeld eens de jTile engine: http://jtile.void-studios.com/ (hoewel deze nog geen multi-player heeft)

Overgens; joomla is een website-cms, en heeft verder weinig te maken met een virtuele 3d flash/java-wereld.

hehe, dat van de jTile engine was maar een grapje. Eens kijken wat de reactie is.

Laatst bewerkt:
leren en nog's leren
proberen en nog's proberen
oefenen en verder oefenen

en uiteindelijk trots zijn om 1 eenvoudige webpagina online te krijgen :thumb:

Dat word HTML, CSS, PHP, MySQL, Ajax en JavaScript leren :)

Helemaal gelijk, als je een standaard chatbox van internet haalt en je snapt het script amper zal je hem nooit goed kunnen afstellen en beheren. ;)

Met vriendelijke groeten,

Jobbes

Jij wilt een heel simpel programma (liefst 2 keer klikken en dan klaar)
en jij wilt daar miljoenen mee gaan verdienen.

Ja zulke programma's zijn er zat, echt waar.......... :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan