"maak hier uw tekening"

Status
Niet open voor verdere reacties.

hehe

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Berichten
2.109
Hallo allemaal,

Ik heb de volgende vraag.
Als ik in wordt de tekenbalk aanklik en wil gebruiken dan springt er in beeld een groot Gekaderd veld met "Maak hier uw tekening"erin.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurd.
Ik heb er steeds problemen mee als iets buiten het kader valt en ook ben ik het overzicht kwijt van hoe het eruit gaat zien in de context.

Ik ben iemand die graag in de afdrukweergave werkt.

Greetz
H

PS office XP....voorheen 2000 waar dit niet aan de orde was.
 
Ik weet niet hoe je kan voorkomen dat dit kader op je scherm komt.

Je kunt je tekening buiten het kader maken en vervolgens het kader deleten. Dan heb je ook het probleem niet dat het niet in het kader past! Het kader heb je toch niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
Hehe,

Je kunt je tekenpapier groter maken door op de zwarte "streepjes"te klikken en dan SLEPEND groter en ook breder te trekken.
Als je tekening klaar is kun je zo ook je tekening kleiner maken.

Je kunt er dan weer nog een tekst, of weer een ander figuur of tekening in plaatsen.

Het slimste is om het tekenpapier net zo groot als je blad te maken.

Om ZONDER het tekenblad te werken, moet je op Ctrl+Z klikken.

Lucia
 
@Jen

Ja dat is zo maar zodra ik weer iets van de tekenbalk aanklik vershuift het hele beeld weer en zit ik weer in dat kader....dat is heel vervelend bij elk lijntje.

@Lucia
Cntrl Z , is toch de handeling ongedaan maken, dat houdt in dat ik elke keer als ik een lijntje of pijltje wilzetten er toch weer in "zit"

Ik zal eea uitproberen en als er iets lukt het hier vermelden.

Alvast bedankt voor het meedenken en alle ideen blijven welkom.

Gr.
H
 
Via extra, opties, algemeen,

Vinkje weghalen bij: automatisch tekenpapier maken bij het invoegen van autovormen
 
Hey Jen,

Geweldig dat oude berichten toch ook aan de orde komen, ik had m idd nog niet gevonden [niet meer gezocht ook moet ik bekennen]

Hatdstikke bedankt
Greetz

Hens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan