maak werkende textures?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ecl1pse

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Berichten
391
hoi.

heeft iemand een idee hoe ik textures maak?
ik heb het spel jedi knight 2 en ik gebruik kgtradiant

ik gebruik adobe photoshop het moeten jpg files zijn want alle andere textures zijn ook in jpg formaat

ik heb een eigen mapje met textures ze doen t allemaal BEHALVE welke ik zelf gemaakt heb :'(

wie kan mij helpen
 
De textures moeten 64x64, 128x128 of 256x256 pixels zijn in de volgende formaten:

24-bit TGA's (geen alpha channel), 32-bit TGA's (met alpha
channel), of 24-bit JPG's. 32-bit TGA's zijn het makkelijkst, aangezien deze geen verdere conversie-behandelingen nodig hebben.

Textures maken dien je te doen met bijv. Photoshop.


Houd je je hier niet aan, dan zullen de ''textures'' te zien zijn in de editor als rode en zwarte vierkantjes.
 
ahaa in de editor zie ik de textures wel in de game enkelt niet :(

bedankt ps kan ik ook textures van 128x64 of van 256x128 gebruiken?


Bedankt :D
 
Ow, ik had net 2 test-textures gemaakt voor je:

Test256x256_24bitJPG

attachment.php
 

Bijlagen

  • test256x256_24bitjpg.jpg
    test256x256_24bitjpg.jpg
    17,5 KB · Weergaven: 76
Test256x128_24bitJPG

attachment.php
 

Bijlagen

  • test256x128_24bitjpg.jpg
    test256x128_24bitjpg.jpg
    9,2 KB · Weergaven: 41
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan