maakt geen MAC adres aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

nero33

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2004
ik heb laatst een computer opnieuw geformateerd en er opnieuw XP Home opgezet.
Dit heb ik op een andere partitie gedaan zodat er op de C-schijf een versie stond van XP Pro en op de D-schijf een versie van XP Home.
Ik heb opgestart via de D-schijf en alles werkte, op mijn internetverbinding na.

Op een of andere manier maakt hij geen fysiek MAC-adres aan.
Ik heb tele2 gebeld (ADSL) en na e.e.a. geprobeerd te hebben, kwamen zei tot de conclusie dat er iets niet met de netwerkkaart in orde was.
Deze werd in apparaatbeheer echter zonder conflicten weergegeven met de mededeling "dit apparaat werkt correct."
Ik heb toen de C-partitie met daarop XP Pro verwijderd, maar ook dat heeft het probleem niet verholpen.
Kan iemand mij vertellen wat het probleem kan zijn?

Hallo

Meest voorkomend ...

Zijn de korrekte drivers wel geinstalleerd voor de betrokken netwerkkaart "onboard /of p.c.i. " op "uw computer" ???

Een netwerkkaart gaat maar heel zelden stuk .

Peter

Op een of andere manier maakt hij geen fysiek MAC-adres aan.
een mac-adres wordt niet aangemaakt, dat zit in een netwerkkaart ingebakken.
hoe kom je tot de conclusie dat dat het probleem is?

je vindt je mac-adres door in uitvoeren eerst cmd te typen en vervolgens ipconfig/all
het ziet eruit als in de bijlage.

Laatst bewerkt:
maakt geen MAC adres aan.

Modem opnieuw installeren? Ik heb geen schijfje bij het modem gekregen?
Als ik ipconfig/all ingeef, geeft hij bij fysiek adres (=MAC) aan; 00.00.00.00.00
ik heb van alles geprobeerd met de helpdesk van Tele2 en zij kwamen tot de conclusie dat het een probleem met de netwerkkaart moest zijn?
<<<HELLUUUP>>>

Hallo

Meest voorkomend ...

Zijn de korrekte drivers wel geinstalleerd voor de betrokken netwerkkaart "onboard /of p.c.i. " op "uw computer" ???

Een netwerkkaart gaat maar heel zelden stuk .

Peter

:thumb:
Beter kon ik het niet verwoorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan