Maand oude Asus heeft kuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmie1

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Beste,

na veel wikken en wegen een maandje terug een leuke ASUS notebook gekocht.
Draaide als een zonnetje, alles ging prima tot een week terug.
Sindsdien is er van alles aan de hand:

Een greep uit de problemen:

-vaak traag, stotterend beeld(bij video's maar ook gewoon in win7) waarbij de cursor met 'stappen' over het scherm schuift.
-Stilstaand geluid, dus op een bepaalde muzieknoot/seconde blijven staan (vaak samen met stilstaand beeld en cursor)
-Trage gameprestaties terwijl die eerst prima waren.
-Langzamere reacties bij het werken met Win7/vastlopers
-Niet willen opstarten in normale modus. Dan stopt hij bij het aanmeldscherm, nadat ik wachtwoord heb ingevoerd of ik krijg een zwart beeld met de cursor in het midden. Deze kan ik dan wel bewegen maar vaak komt er dan niks meer.
-Als hij alsnog opstart ,doe het soms een tijdje normaal maar als ik iets wil openen krijg ik foutmeldingen bij alles. out of systemresources, Microsoft c++ crash, etc
-Vaak bij downloaden met torrents de melding 'schijf te vol 100%'. Downloaden gaat dan door maar op een veel lagere snelheid totdat die melding verdwijnt.
-Mc-afee deed het tot voor kort met een abonnement tot 23 jan 2013 (stond er letterlijk) maar nu geeft deze meldingen dat hij al 3 dagen afgelopen is.
-In veilige modus ook traagheid

Daarom:
Ik heb hem gescand met MBAM maar daar kwam alleen maar 1 ding uit: een patch die ik gedownload heb voor een bepaald programma.

ASUS N76V
Intel core I7
8GB RAM
750 GB HDD

Link: http://www.campusshop.nl/product/zo...2g_t1105v_nl_i7_3610qm_8gb_750gb/details.aspx

Ik hoop dat iemand me helpen kan, ik moet morgen met die laptop een examen afleggen!

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan