• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

maanden notatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvbaal

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
In een lijst wordt gerekend met datums. Nu zou ik het graag zo willen dat ik voor het opgeven van 1 jaar, 12 in kan toetsen (maanden) en dat Excel dit dan ook ziet als 12 maanden. Zo ook wil ik 24 intoetsen en Excel moet dit dan zien als 24 maanden. Het lijkt me zo dat dat mogelijk moet zijn met de opmaak van de cellen, maar ik kom er niet uit.

Weet iemand raad?

groetjes
Juul

Wat wil je met deze getallen/maanden gaan doen?
Optellen?

Groet,
Ferenc

Hoi,

... nou, in ieder geval moet ermee kunnen worden gerekend :)
andere vraag: kan je niet de (gedeeltelijke) map als bijlage meesturen, dat schept w.s. veel duidelijkheid

Bedankt voor jullie reactie.

In de bijlage zie je dat ik niet zo slim bezig was want ik had niet in de gaten dat je gewoon 12 in kunt tikken als je 12 maanden bedoelt. Moeilijk zitten denken om niks.

groetjes
Juul

Bijlagen

In de bijlage zie je dat ik niet zo slim bezig was want ik had niet in de gaten dat je gewoon 12 in kunt tikken als je 12 maanden bedoelt.

Effe een kleine kortsluiting van boven... :cool: Geen probleem, je kan weer verder gaan Excellen. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan