Marcel1987
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 mrt 2016
Goede avond!
Ik heb een excel vraagje. Nu heb ik al een beetje lopen neuzen hier, maar kon mijn antwoord niet echt vinden.
Ik heb een maandrooster, nu wil ik alleen dat het gedeelte "diensten nodig" automatisch wordt gelinkt aan de hoeveelheid check ins en check outs.
Bijvoorbeeld;
Bij minder als 35 check out, heb ik maar 1 persoon op vroege dienst nodig
Bij 35 tot 80, heb ik 2 personen nodig.
Bij 80 of meer heb ik 3 personen nodig.
Zelfde bij de late diensten.
Tevens, hoe kan ik het makkelijk zichtbaar maken of ik de juiste hoeveelheid diensten heb ingepland? (bijv. kunnen de ingedeelde diensten (vakjes eronder) rood of groen worden?)
Geen wonder in excel, maar volgens mij lopen hier veel excelwondertjes rond die mij hopelijk kunnen helpen!
Bekijk bijlage Maart 2016 - TEST.xls
Ik heb een excel vraagje. Nu heb ik al een beetje lopen neuzen hier, maar kon mijn antwoord niet echt vinden.
Ik heb een maandrooster, nu wil ik alleen dat het gedeelte "diensten nodig" automatisch wordt gelinkt aan de hoeveelheid check ins en check outs.
Bijvoorbeeld;
Bij minder als 35 check out, heb ik maar 1 persoon op vroege dienst nodig
Bij 35 tot 80, heb ik 2 personen nodig.
Bij 80 of meer heb ik 3 personen nodig.
Zelfde bij de late diensten.
Tevens, hoe kan ik het makkelijk zichtbaar maken of ik de juiste hoeveelheid diensten heb ingepland? (bijv. kunnen de ingedeelde diensten (vakjes eronder) rood of groen worden?)
Geen wonder in excel, maar volgens mij lopen hier veel excelwondertjes rond die mij hopelijk kunnen helpen!

Bekijk bijlage Maart 2016 - TEST.xls