maar 16 Kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

EW001

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2003
nu heb ik een compaq presario 5130 gekregen met daarop W98, grafische kaart (standaard vga pci) + ati 3D-rage lt pro, de vorige eigenaar is aan het verwijderen van gegevens geweest, volgens mij iets te veel want het aantal kleuren is niet hoger dan 16 in te stellen
ik heb W98 opnieuw geinstalleerd maar dit mag niet baaten.
welke drivers moet ik downloaden want ik kom niet verder dan 16 kleuren en waar kan ik deze drivers vinden
op welke critera moet ik zoeken om de juiste driver te verkrijgen, omdat ik niets kan vinden met de aanduiding "5130"
ook heb ik het prog. aida gebruikt om uit te vinden wat voor`n grafische kaart gebruikt wordt.(zie eerder genoemt)

groetjes

Welke grafische kaart geeft aida aan dat je hebt? Probeer eens op hun site te zoeken.

Misschien kun je kijken op www.nvidia.com hier staan in ieder geval drivers die voor meerdere kaarten geschikt zijn, weet alleen dus niet of dit ook voor jouw kaart geld.

Je hebt duidelijk een probleem met je videokaart zoals je zelf ook al concludeerde.
Hier kun je de goede vinden ongeveer halverwege. Wel even goed zoeken dus.
Installeren en het moet weer werken.

bedankt mensen

wat ziet alles er anders uit met de geweldige ware kleuren

misschien weten jullie dit dan ook wel in de compaq zit een dvd-rom drive (hitachi GD 2000), welk programma heeft deze nodig om een DVD af te spelen, want ik krijg een mededeling dat`ie de dvd niet kan lezen
ik heb al gezocht op de HP-site waar de VGA drivers wel stonden, maar niets over de GD 2000.

Om DVD af te kunnen spelen met je dvd-speler heb je een programma nodig zoals Powerdvd of Windvd.

dus een windows media is hiervoor minder geschikt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan