isabellebo
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 jun 2008
- Berichten
- 12
Beste Help Mij,
Ik heb in Excel allerlei prijsberekeningen gemaakt. Het resultaat is vaak een getal zoals €33.3333333. Via Format kan ik in Excel instellen dat dat wordt afgekort tot €33.33.
Daarna maak ik op basis van dat exceldocument facturen via Mail Merge in Word. Word herpakt echter altijd het originele cijfer: €33.333333333, waarna ik al die overbodige cijfers met de hand moet weghalen.
Is er een manier om Excel maar twee cijfers na de komma te laten onthouden en alle andere voorgoed te laten vergeten?
Ik heb in Excel allerlei prijsberekeningen gemaakt. Het resultaat is vaak een getal zoals €33.3333333. Via Format kan ik in Excel instellen dat dat wordt afgekort tot €33.33.
Daarna maak ik op basis van dat exceldocument facturen via Mail Merge in Word. Word herpakt echter altijd het originele cijfer: €33.333333333, waarna ik al die overbodige cijfers met de hand moet weghalen.
Is er een manier om Excel maar twee cijfers na de komma te laten onthouden en alle andere voorgoed te laten vergeten?