de kans is groot dat je de itunes liberary niet hebt geleegd wat inhoud dat in iTunes alles wel weg mag zijn maar de bibliotheek waarin iTunes zijn muziek opslaat nog vol staat dus bij het opstarten leest hij deze bibliotheek in en verwerkt deze continue. Deze vind je in de home map, dus de map met je eigen naam, onder de map muziek en dan onder de map itunes, hier staat dan weer een map Itunes media en je zult zien dat daar al je muziek nog staat. Deze kun je eventueel leeg maken.
Je kunt het nog makkelijk doen, als je naar de voorkeuren gaat van itunes, en dan naar tabblad geavanceerd en daar de vinkjes weg haalt van "werk iTunes media bij" "kopieer bestanden naar iTunes media bij toevoegen van aan bibliotheek" dan plaatst iTunes de muziek niet meer in de bibliotheek.
Mocht je er niet uit komen, dan help ik je eventueel op afstand.
Je hebt het over downloaden van muziek, mag ik vragen heb je dit via torrent sites gedaan? Zo ja dan zou je eens op zoek kunnen gaan daar de torrent files zelf, deze kunnen een behoorlijke inpakt hebben op punt 1 de HD ruimte en punt 2, een Mac indexeert en houd de HD zelf bij wat betreft de indeling van de ruimte. Het zou zo kunnen zijn dat de torrent files nog op je machine staan. Haal deze eens weg of vertel mij waarmee je hebt gedownload dan kan ik je hierbij helpen.
Grtjs jjw