mac book pro geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spocky

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2012
hoi ik heb hier van een klant een mac book pro gekregen die helemaal niks meer doet dan alleen wanneer je de aan/uit knop indrukt dat je het hoort dat ie opstart maar voor de rest gebeurd er niks meer .....het scharnieren van het scherm zijn ook wat losjes dan normaal, zou het kunnen dat het scherm stuk is of dat de videokaart stuk is?
iemand raad?
mvg :confused:

Als je scherm het niet doet zou je evt kunnen proberen om een extern beeldscherm aan te sluiten, als die t dan wel doet ligt het aan je beeldscherm.
Werkt dat ook niet ben ik bang dat er meer aan de hand is dan een kapot beeldschermpje.
PS: Ik neem aan dat je wel de brightness etc aan heb staan? niet dat die heel toevallig uitstaat?

Succes!

om te testen met een externe monitor moet ik een tussenstuk hebben dat aansluit aan de connector aan de zijkant van die mac book pro .... dat heb ik momenteel niet liggen, maar zal er achter zoeken en daarna kan ik op deze manier verder gaan ;)

wat ook nog kan zijn is dat de backlight inverter stuk is....
Heb het 2 keer gezien bij een een TOSHIBA..., als je in een bepaalde hoek naar het beeldscherm kijk zijn je dat alles het doet, maar het scherm geeft geen "light"

succes

Rob

mac book pro heb ik teruggestuurd naar de eigenaar .... bedankt iedereen voor de adviezen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan