MAC bootcamp

Status
Niet open voor verdere reacties.

daflaar

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2008
Berichten
48
hallo ik wil graag bootcamp doen voor mijn imac
alleen ben ik dan mijn games kwijt ?
 
Als ik het goed begrijp, zet je bootcamp naast je bestaande os. Een dualboot dus.

En dan blijven je games op je al bestaande os dus gewoon staan.
 
Laatst bewerkt:
Je bent heerlijk duidelijk...

Wat werkt niet, de link?

De engelse versie al even gelezen?

Er zijn wel degelijk opties om het aan de praat te krijgen als ik de engelse versie mag geloven.
 
Sorry, maar je zal toch echt wat duidelijker moeten zijn. Je geeft nu pas aan dat je engels niet zo goed is, geeft verder geen antwoord op vragen en wij kunnen natuurlijk niet gokken wat jij nu precies wilt als je daar zelf niet duideljik over bent.

Wat is nu eigenlijk de bedoeling?

En ik heb je toch al verteld dat boot camp geen invloed gaat hebben op je huidige geinstalleerde games...

Let wel, je kan in bootcamp straks niet bij de games die op mac draaien, dan zal je gewoon het mac os moeten opstarten.
 
Laatst bewerkt:
Als je Bootcamp gaat gebruiken op je Mac wordt er gewoon een gedeelte van je hardeschijf ingedeeld voor Windows.

Alles wat je op Mac OS had geïnstalleerd blijft dus intact
Volgens mij moet je minimaal 30GB afstaan voor Bootcamp dus zorg ook dat je dat vrij hebt.
 
Als je Bootcamp gaat gebruiken op je Mac wordt er gewoon een gedeelte van je hardeschijf ingedeeld voor Windows.

Alles wat je op Mac OS had geïnstalleerd blijft dus intact
Volgens mij moet je minimaal 30GB afstaan voor Bootcamp dus zorg ook dat je dat vrij hebt.


dankje :]
 
Sorry, maar je zal toch echt wat duidelijker moeten zijn. Je geeft nu pas aan dat je engels niet zo goed is,

maar ik wist ook niet dat mensen engelse website gaan sturen bij deze topic ?
ik zelf vindt dat ik duidelijk ben , het is een makkelijke vraag [naja voor sommige ]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan