mac mail 'reject password' constant

Status
Niet open voor verdere reacties.

Example5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
beste ...

ik heb een probleempje op mijn mac. ik gebruik het standaard 'mail' programma dat geintregreerd is met mac. als ik het programma start is er niks aan de hand, al mijn mail wordt netjes binnengehaald, gedurende de dag komt alle mail ook meteen binnen, niks mis mee dus.

maar vrijwel elke dag, op een willekeurig moment gaat het icoontje springen (betekent dat er een melding is) en krijg ik de foutmelding dat het wachtwoord voor mijn e-mail account 'has been rejected', ik moet het dan opnieuw invoeren en het werkt allemaal weer. waarom krijg ik deze melding? het wachtwoord dat ik invul is gewoon goed ik log er namelijk ook mee in op mijn webmail, en gedurende de dag komt mijn mail ook gewoon binnen... ik krijg alleen een keer per dag een melding dat het wachtwoord is rejected.

voorheen gebeurde dit altijd bij mijn apple mail account (er staat namelijk 'password for account <accountmaam> has been rejected'), ik dacht dat het hieraan lag dus heb ik het account eruit gegooid. nu geeft hij gewoon nog steeds dezelfde melding, alleen met een ander account (mijn live account).

iemand een idee waar het aan ligt? het wachtwoord is gewoon juist en eerst deed hij het bij mijn apple account en nu weer bij een andere..

alvast bedankt voor eventuele tips!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan