ik heb een vraagje over mijn mac mini dat is een mac mini 1,42 GHz powerpc type prosessor
is dat mogelijk om die te vervangen door gewoon intel prosessor in te zetten
ik heb gemerkt dat dat hoop porgrammas niet meer mogelijk zijn met een powerpc type prosessor
zoals het besturingsysteem houdt ook op met mac os x 10.5.8 dus de snow versie 10.6 kan ik niet installeren op powerpc prosessor
verder goedie computertje maar heel hoop dingen houden op zo
zoals internet browsers Iron en goog chrome
en nog vele software kan wel draaien met mac os 10.5.8 maar alleen een intel prosessor
apple vind wel mooie en makkelijk werken maar ook zeker duurzaam
want om alles te hebben net als op windows pc merk ik wel dat je bij apple dat je dan wel bij moet houden en dat op oudere typen gewoon denk op den duur gewoon helemaal op houdt
is dat mogelijk om die te vervangen door gewoon intel prosessor in te zetten
ik heb gemerkt dat dat hoop porgrammas niet meer mogelijk zijn met een powerpc type prosessor
zoals het besturingsysteem houdt ook op met mac os x 10.5.8 dus de snow versie 10.6 kan ik niet installeren op powerpc prosessor
verder goedie computertje maar heel hoop dingen houden op zo
zoals internet browsers Iron en goog chrome
en nog vele software kan wel draaien met mac os 10.5.8 maar alleen een intel prosessor
apple vind wel mooie en makkelijk werken maar ook zeker duurzaam
want om alles te hebben net als op windows pc merk ik wel dat je bij apple dat je dan wel bij moet houden en dat op oudere typen gewoon denk op den duur gewoon helemaal op houdt