Mac op pc mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

thehardmast3r

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Berichten
79
hallo,

ik heb windows 7 64 bit op mijn pc staan en wil graag mac erop zetten ivm. programma's die niet werken op windows. (logic) iemand enige ervaring mee? en of advies hoe ik dit moet doen, en of ik het wel zou doen? of zou ik ook allebij erop kunnen zetten zodat ik bij het opstarten kan kiezen? en word mijn pc er slomer van?


informatie pc;

http://speccy.piriform.com/results/X864h0n1Pjmlu2SVdD3BQN3
 
logic audio wordt lastig hoor
virtueel werkt het niet en de andere manier is illegaal.
 
Laatst bewerkt:
Officieel staat Apple het niet toe dat je OS X op een niet Apple computer installeert, dus illegaal is het sowieso.
Je zou hier een kijkje kunnen nemen, daar staat genoeg info of het wel of niet kan.
 
Het kan wel zoek maar op google hackintosh
MAAR LET OP!

het is wel volledige versie
maar illegaal als je besluit om een mac te kopen en je wilt eerst ff testen MAG je het op een windows pc installeeren en uittesten
natuurlijk niet 1 jaar vantevoren!
 
@batuhan52 als je gelezen had in mijn bericht, zag je dat ik al een link had naar www.hackintosh.nl.

maar illegaal als je besluit om een mac te kopen en je wilt eerst ff testen MAG je het op een windows pc installeeren en uittesten
natuurlijk niet 1 jaar vantevoren!
De laatste deel van je bericht slaat ook nergens op. Je mag het testen maar niet een jaar voor je het aanschaft? Hoe kun je iets aanschaffen en het een jaar lang VOOR je het aanschaft niet gebruiken en toch testen?

@wc2wc
Waarom werkt virtueel niet dan? Volgens de site van Intel, kun je virtualisatie aan met je CPU.
Zelf draai ik ook OS X virtueel omdat mijn moederbord niet wordt ondersteund om deze in het echt te draaien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan