Mac os 10.2 vs Mac os 10.4??

Status
Niet open voor verdere reacties.

patriq

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2006
Hallo,

Ik heb een Mac waarmee ik Os 10.2 op draai. Nu wil ik eigenlijk Os.10.4 erop hebben i.p.v. 10.2. heeft er iemand al ervaring mee hoe deze draait op een oudere mac. Hieronder vindt je de gegevens over mijn Mac.

Kan ook iemand mij vertellen waar ik misschien stiekem gratis deze software OS 10.4 kan downloaden???

Bedankt,

Patriq

Macintosh G4
Mac Os 10.2.8
467mhz
Bussnelheid 133mhz
1 processor

ik draai hier nieuwste OS 10.4.8 op een G4 met 1024mb geheugen. Ik weet niet hoeveel geheugen jij hebt? 512mb is toch wel aan te bevelen.

Maar illegaal zou je hier nooit iets over horen.

hoi,

Ik heb nu momenteel 356 mb geheugen erin zitten. Kan altijd uitbreiden! Geen probleem! Wordt je mac nu niet trager door deze os?

Patriq

ik heb hem oko eerst met 256mb gedraaid... het is wel te doen hoor. Maar echt vlot gaat het dan niet. Ik weet niet of hij echt heel veel trager zal worden. Ik neem aan van wel dat het zeker is te merken, ik heb er geen ervaring mee. :rolleyes:

Ik draai Os 10.4.8 op een iMac G3 met 512MB en een iBook G3 met 256 MB. Het draait
lekker. En wat betreft het het aanschaffen. Kijk eens op TweedehandsMac. Daar zijn ze vaak al voor 50 tot 60 euro te koop.

LaPasta:thumb:

Ik draai Os 10.4.8 op een iMac G3 met 512MB en een iBook G3 met 256 MB. Het draait
lekker. En wat betreft het het aanschaffen. Kijk eens op TweedehandsMac. Daar zijn ze vaak al voor 50 tot 60 euro te koop.

LaPasta:thumb:
osx zelf mssn wel. Maar als je een programma wil opstarten, en vooral meerdere. Moet je wel de tijd nemen.

Ik zou het ook aanschaffen en kijken hoe het draait. Je hebt tog nog derna de mogelijkheid om het uittebrijden als dit tog geen probleem voor je is. Normaal draait 10.4 beter dab 10.2 zelfs op een g3 dus... (wel rekening meehouden met het geheugen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan