MAC os op een Windows computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

probleemkind

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2007
heey,

ik heb nu een windows xp computer,
maar ik wil er MAC os op.

Hoe installeer ik deze op de computer ?
Moet windows er dan af ?
moet ik mijn bestanden wissen ?

Alvast bedankt.

dat kan eigenlijk niet.
Er is wel een soort osx voor een 'windows' computer. Maar dat gaat traag als dikke str*nt.
Als je Mac OS X wil uit proberen kan je beter een tweedehands mac kopen. Op marktplaats kan je erg leuke mac vinden voor een goed prijsje. Een Mac mini (heb ik zelf ook) zijn nog erg goed en klein en kosten nu nog maar zo'n 300 euro.

OS X kun je op een P4 PC laten draaien, hoor, Tiger ging prima, of Jaguar het ook doet, denk het wel, want de Mac's hebben ook en P4.

Lees er hier meer over.

Wat en.....? Het is illegaal, dat is alles!!!!
Staat in de licentie!!

LaPasta

Ik begrijp nooit waarom je OSX op je PC moet hebben. Om uit te proberen? Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, maar het werkt toch iets anders dan gewoon op een Mac. Het
loopt wat soepeler. En het is geen Windows, dus je moet ook niet Windows denken, maar als je wilt stoeien met OSX ga dan eens naar een plaatselijke Apple dealer. Die kan je ook veel beter uitleggen hoe het aanvoelt. Maar je hebt gelijk, het werkt wel!!

LaPasta

ik weet wel iets om XP er uit te laten zien als OSX,
resultaat (zie bijlage):
maar ik denk dt het jou gaat om het systeem zelf??

Bijlagen

• OSX...JPG
    OSX...JPG
    37,6 KB · Weergaven: 46
Iemand die dagelijks met Mac OSX werkt, ziet dadelijk dat dit namaak (fake) is. Net andere letters, andere icoontjes, enz. Goed geprobeerd, maar toch maar niet! :mad:

Lijkt er op???

Als ik naar de kapper ga en wat andere kleren aan trek lijk ik ook op jou zeker?
Een besturingssysteem is meer dan het uiterlijk. Dat weet je pas als je ze allemaal echt kent. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan