Mac os op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiddeishier3

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2011
Hallo,

Ik probeer sinds kort Mac Os X 10.5.4 te installeren op mijn PC. Voor deze installatie gebruik ik de SnowLeo DVD. Als ik van de cd boot en bij geavanceerde bootopties -v invoer kom ik niet verder dan de foutmelding:

AppleNForceATA: found 0 units

kan iemand mij helpen of mij een andere manier van Mac Os op een PC te krijgen

Gr,

Hiddeishier3

Dit gaat uiteraard niet zomaar werken, kijk eens goed naar osx86project en hackintosh

daarmee zou je al een stuk verder moeten komen.

heb ik al geprobeert en via die site kwam ik aan de DVD

(P.S. ik heb een AMD)

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat maakt het helemaal lastig... je moet eerst kijken of je hardware wel een beetje ondersteund wordt, daarvoor moet je een heleboel rondkijken en veel zoeken en proberen. Ik heb het werkend gehad op mijn intel systeem, op mijn AMD machines heeft het niet gedraaid.

Ik weet dat het mogelijk is met mijn pc. Op de DVD staan meerdere drivers. Maar de DVD laad Niet dus er is waarschijnlijk een andere mogelijkheid maar die kan ik Niet vinden

grote kans dat je chipset drivers het niet goed doen, dus dat je sata controller niet goed geladen wordt. maar zoals al gezegd blijft het een lastig verhaal, veel lezen en uitzoeken en proberen, er is geen eenduidige weg om te gaan.

grote kans dat je chipset drivers het niet goed doen, dus dat je sata controller niet goed geladen wordt. maar zoals al gezegd blijft het een lastig verhaal, veel lezen en uitzoeken en proberen, er is geen eenduidige weg om te gaan.

Ik weet nu dat het San de chipset ligt maar waar kan ik dit probleem mee oplossen?

wellicht kun je nog wat met -x proberen, maar zolang je niet eens verteld wat voor bord het eigenlijk om gaat kan niemand je hier helpen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan