Mac OS Updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jensvde

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2010
Hallo iedereen,
Ik heb hier een probleempje. Ik heb juist een oude iMac G3 binnen gekregen, maar de systeem software is versie 8.5. Ik heb hem al ge-update naar versie 9.0. Maar kan er iemand mij de updates geven naar versie 9.2.2? Ik kan ze nergens vinden op het net. Ze zouden Nederlandstalig moeten zijn.
Alvast bedankt!

Jens

Hallo Jens. Dan moet je toch naar Apple toe gaan en eens zoeken. Hier vind je de nieuwste software-updates voor je Apple computer of aanverwante apparatuur. Rechts in het blokje staat deze regel. Vul dan wat in en je wordt op je wenken bediend als het goed is. Klikje ;)

En updates worden altijd aangeboden. Kun je iets bij instellingen om dit automatisch te laten verlopen.

Laatst bewerkt:
ben je daar wel zeker van? Ik kan anders nergens updates naar Mac OS 9.2.2 vinden. Mac OS X enz wel, maar Mac OS niet.

Nee niet zeker, maar dacht dat je daar wat kon vinden. Dan is dit nog de optie die ik vond. Klikje Uit het archief. Wordt niet meer bijgewerkt zie ik. :(

Ik kan niets downloaden uit het archief, de bestanden staan niet meer op de server.

O, ja nog iets, mac os 8 heeft geen automatische update functie

Laatst bewerkt:
Ja dat las ik later ook van die MAC OS 8. Maar jammer dat dit niet meer erop staat. Ik dacht het gevonden te hebben, maar als het er niet meer is was er al bang voor. :evil:

Heeft er anders iemand nog oude mac fan cd's liggen? Ik heb gelezen dat ze daar ook altijd de systeemupdates opzette...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan