Mac OS X en Video_TS bestanden !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Luitjes,

Met welk programma of hoe kan ik het beste Video_TS bestanden op DVD branden?
Ik heb het programma " Brand" of " Burn" al op internet gezien maar ik hoor graag opties van ervaren gebruikers.

Ik hoor graag,

T

Kan het ook met een standaard Mac programma welke al standaard op een Mac staat? Zo ja, welke en hoe?
En hoe zit het met images?

In je Finder een nieuwe brandmap aanmaken. Archief>Nieuwe brandmap. Bestand er in zetten en dan branden.
Wat betreft die images. Als in DMG bestanden of ISO bestanden kan je maken en branden met Schijfhulpprogramma.
Die vind je in de map Programma's>Hulpprogramma's>Schijfhulpprogramma.

Succes, Peter

Ik ga even kijken en dan hoor je nog wel van me.
Bedankt zo ver.

Brand gebruikt en ik open het programma en selecteer dan dat ik met film bestanden ga werken en kies voor DVD.
Zodra ik de bestanden in de Video_TS map selecteer krijg ik de melding dat deze niet ondersteunt worden en of hij moet converteren naar MPG?
Negeer ik dat dan gaat hij wel branden maar heb ik zwarte ondertiteling en krijg ik een menu te zien op de DVD??
Ik heb Roxio bij een maat liggen dus die gooi ik er morgen wel op.

Ik heb nooit problemen gehad met een VIDEO_TS en een brandmap.

Heb eigenlijk nooit een brandprogramma gebruikt.
Audio-CD's brand ik via iTunes en VIDEO_TS en gewone dataschijven via brandmappen

Ik ga nog eens kijken.
Mag ik jou vragen welk mail programma je gebruikt trouwens?

Standaard Apple Mail, bevalt me prima :)

Kan je mij vertellen dan dat als ik een mail opstel en ik wil net zoals in Windows op " aan" klikken dat dan het adresboek niet opent en ik geen contactpersonen kan selecteren?
Wat doe ik fout?
Nu moet ik alles handmatig invoeren !!

In je Mail op het menubalk staat "Venster"! Druk eens daarop en zoek Adrespaneel en Geadresseerdenoverzicht. Druk eens op een van die twee. Op het adrespaneel, die je overigens ook kan vinden in je venster als je een nieuw bericht maakt, staan alle adressen in Adresboek. Daar kan je alle adressen aanklikken naar wie je een mail wilt sturen. In je Geadresseerdenoverzicht staan alle adressen die jou wel eens een mail heb gestuurd en die je ook terug hebt gemaild. Die kan je dus niet klikken, maar kan je wel alle adressen controleren als je ze intikt.

Groet, Peter

Laatst bewerkt:
Ik zit met precies hetzelfde probleem. Macfreak64 schrijft het volgende:

Ja, dat kan. Brand is wel gratis.
Ik heb zelf goede ervaringen met Toast Titanium. Niet gratis maar wel goed.

Groet, Peter

Ik heb met allebei geprobeerd. Ik krijg bij Titanium de melding dat de bestanden niet worden geaccepteerd (video-ts) en als ik vanuit de brandmap een DVD heb gebrand krijg ik via de dvd-speler een beeld te zien van een of ander menu waar ik helemaal niets mee kan. Ik heb (zoals jullie hoogstwaarschijnlijk begrijpen) pas sinds een paar weken een iMac en ben Nero gewend die video-ts en iso brand op DVD. De film staat er dan op met menu en al. Tot nu toe zet ik filmbestanden om die ik afspeel via de TV vanaf mijn iPad (werkt ook mooi), maar ik wil dit ook graag leren. Ik zie hier staan dat het toch echt moet kunnen met de programma's die ik heb.

Alvast bedankt

Welkom bij helpmij.
Het is niet toegestaan een vraag een te stellen in iemand anders zijn topic. Daarnaast is het al een topic uit 2010.
Om deze reden gaat er een slotje op.

Uiteraard kun je een nieuwe vraag stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan