Mac os x Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeforceFx

Banned
Lid geworden
19 apr 2011
Hallo Helpmij,

Weet iemand misschien of ik op mijn laptop Mac Os X Tiger kan installeren en of het dan ook werkt, en dat ik niet allemaal dingen los moet downloaden??

Specs:

Nu windows 7 Ultimate x86
1GB Ram
Intel GMA x3100
Intel Dual Core T2350 1.73 GHZ

Mvg GeforceFX

OSX werk er niet op. Enige wat je kan doen is Hackintosh installeren. Maar het is af te raden. Apple's Operating system is gebasseerd op hun eigen hardware, alles wat anders is wordt niet ondersteund en wordt verwijderd bij updates. Gewoon een mac kopen :-)

OSX werk er niet op. Enige wat je kan doen is Hackintosh installeren. Maar het is af te raden. Apple's Operating system is gebasseerd op hun eigen hardware, alles wat anders is wordt niet ondersteund en wordt verwijderd bij updates. Gewoon een mac kopen :-)

Dat Bedoel ik ook Mac os X Tiger X86 <-- was er vergeten bij te zeggen!:P

Je zal het hoogstwaarschijnlijk wel geinstalleerd krijgen maar om het compleet werkend te krijgen zal je enige tijd zoet mee zijn.

Hier is de Hackintosh Compatibility list, verder zou je het gewoon uit moeten proberen en kijken hoe ver je komt : http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/HCL_10.5.2/Portables
Omdat dit per laptop kan verschillen (ivm de verschillende hardware ) kan ik je er helaas niet bij helpen, je zal dit dus echt zelf moeten ondervinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan