Mac OS X Leopard 10.5 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie89

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
Hallo allemaal,

Ik heb de officiele cd van Mac OS X leopard 10.5 en wou hem graag installeren op me laptop. Hier staat nu windows XP Pro op.

Hoe doe ik dit? Of kan dit?

Groetjes

Dit gaat niet lukken, teminste niet legaal,
Ik heb wel gehoordt van Hackintosh, maar dat is illegaal en schijnt helemaal niet stabiel te werken, oftewel je kunt beter blijven in windows, of een Macbook kopen.:thumb:

Nou, ik zal OS X niet op een gewone PC installeren, want:

1. Het is illegaal
2. Sommige programmas werken niet
3. Je kan je software niet updaten

Het spijt me, maar dan heb je die OS X cd eigenlijk voor nix gekocht:confused:

Overnemen

Hoi, jammer allemaal. Mocht je de schijf willen overdoen, heb ik wel interesse, mits het een universele installatieschijf is, dus Intel en Power pc.
Groets

Hoi iedereen!

Hackintosh is WEL legaal, geloof ik. Een vriend van mij had Apple opgebelt, en zij zeiden dat het legaal was, maar dat je niet gebruik kon maken van de helpdesk en dat je het op eigen risico gebruikte. Persoonlijk gebruik ik het, en ik ben er heel erg blij mee! Hoef ik eindelijk niet meer Windows te gebruiken.

Groetjes,

Kaj-Ivar

waar kan je dit downloaden ik vind het nergens en hoeveel kost dit dan of is het gratis

Hoi iedereen!

Hackintosh is WEL legaal, geloof ik. Een vriend van mij had Apple opgebelt, en zij zeiden dat het legaal was, maar dat je niet gebruik kon maken van de helpdesk en dat je het op eigen risico gebruikte. Persoonlijk gebruik ik het, en ik ben er heel erg blij mee! Hoef ik eindelijk niet meer Windows te gebruiken.

Groetjes,

Kaj-Ivar

dat is dus onzin Kaj-Ivar. Het staat zelfs in de licentie van Leopard

LaPasta

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan