mac os x leopard

Status
Niet open voor verdere reacties.

jac20

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2007
Hoi,

ik heb een heel simpel vraagje.
ik heb nog nooit met mac os gewerkt dus ik denk ik ga em eens installeren op me computer, daar volgt de volgende vraag bij, kan ik hem draaien.
ik lees overal op internet dat apple nog geen amd ondersteund klopt dit ? Of Alleen met een omweg.

me specificaties zijn als volgt :

AMD Athlon 64 x2 4200+ 2x 2,2 GHZ.
2048 MB Ram.
Nvidia Geforce 8500 GT.

Laatst bewerkt:
Een OSX versie die je in de winkel koopt gaat niet werken op een niet-Apple computer.

Je zult dan moeten uitwijken naar OSx86

okee okee,

is osx86 tiger er zo eentje ?
die ik dan wel zou kunnen draaien ?

If you want to install OSX on your Intel or AMD computer, your computer processor needs to support at least SSE2. You can check this with a program called CPU-Z. It is recommend that your computer supports SSE3. Make sure to check which ever version of OSx86 for what processor architecture it supports. If you want more help, read this forum post (including a short faq).

Verder kan ik je niet helpen, ik draai zelf hier Leopard op een Mac dus hoef geen dingen te doen om het draaiend te krijgen.

Het zou "simpelweg" zijn geweest wanneer jac20 over een Mac zou beschikken, hij heeft echter geen Mac-computer dus dan hebben de systeemeisen niet veel zin.

Daarnaast zou het volgens de officiele systeemvereisten niet eens mogelijk zijn om met een AMD processor Leopard te kunnen draaien. OSx86 heeft er voor gezorgt dat het mogelijk is om OSX op een niet-Apple computer te draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan