Mac OS x op Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

quintoo

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2011
Berichten
480
Hoi allemaal,

Ik heb nu op mijn laptop Windows 7 Home draaien en ik wil graag een Mac OS x image op mijn externe HDD hebben en als ik die er in plug dat ik dan gewoon Mac op mn laptop kan draaien via die schijf. Ten eerste wil ik weten of mijn pc dit aankan.

Specs zijn : ASUS N71JV

Processor: Intel® Core™ i5 Processor 540M
Type : Mobile Intel® HM55 Express Chipset
Videokaart : NVIDIA® GeForce® GT325M , with 1GB VRAM
HDD : 500GB,7200rpm
Dual HDD support (optional)
Externe HDD : 320GB Freecom

Als er nog meer informatie nodig is hoor ik het wel.

Alvast hartelijk dank voor uw antwoord,

Mvg.
Robert
 
Dit zou alleen mogelijk zijn met hackintosh dit is volgensmij illegaal
kan je geen links geven je zou zelf wat moeten zoeken
 
hackintosh is geen probleem.
maar je zegt dus dat het wel mogelijk is?
Zo ja, kan ik dan bv hackintosh op dvd branden dan in mn lappie stoppen en dan gewoon aangeven dat ik hem wil installeren op mijn externe hdd?
Bedankt voor de snelle reactie
 
In een eerder helpmij post heb ik al een keer geschreven dat ik het op 5 laptops/pc's heb geprobeerd. Maar bij 1 was het succesvol en draaide het nog niet helemaal lekker.

Leuk om te proberen, maar ik ga het niet nog een keer doen. En trouwens vanaf een externe disk gaat al helemaal niet werken, veel te traag
 
Laatst bewerkt:
Hahaha ik bedoelde het niet boos met dat ik het al een keer eerder geschreven heb en dat ik het niet nog een keer ga doen :)

Ik bedoelde daarmee dat iemand anders het ook al een keer eerder wilde doen en dat ik mijn tests om snow leopard wilde installeren niet nog een keer ga doen omdat ik het veel werk vind
 
Nou als je het zo leest klinkt het alsof ik verkeerd gedaan heb weetje xD
Maar nee ik begrijp het wel :D nogmaals, bedankt voor je antwoord =)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan