Mac os x op windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Berichten
586
Hallo

Ik zit al een tijdje te denken om ene mac computer.
Maar dit ga ik niet redden kwa geld betreft.
Ik ben pas 14 en mijn ouders vinden het te duur om te geven.

Ik heb wel gehoord van een kannis.
Dat je mac os x op een windows pc kan instaleren.
Nu wil ik graag weten wat daarvoor de systeem eisen zijn.
Ik wil dit laten draaien naast windows.
Dat ik bij het opstarten kan kiezen.
Kan iemand mij vertellen wat de systeem eisen zijn?

Mvg ricie
 
Dit is illegaal omdat het niet mag van apple(mac os x mag je alleen installeren op hun eigen computers), dus kunnen wij je niet helpen hier.

ik weet niet of ik deze link mag geven... maar als je snel bent kan je hem grijpen :*KNIP* stel je vraag daar eens. daar zijn mensen die veel verstand hebben van hoe je Mac os x op een normale pc zet.

Ik heb ook mac os x staan op mijn pc en heb dit met veel moeite aan de praat gekregen
en mijn broertje heeft zelfs een nieuw moederbord gekocht om met Mac OsX te kunnen werken (ook op een windows PC)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hey dankje voor di elink heb hem nog kunnen pakken jammer dat er hier niet geholpen mag worden maar ik ga uiteraard verder zoeken;)
ik zet de vraag wel op opgelost
 
Kan je me vertellen waarom niet:)

Een computer is niet gemaakt om Os X te draaien. Os X is zo geschreven voor Macs, dat het goed met elkaar samenwerkt. Zelf heb ik het ook even geporbeerd, en het er meteen weer afgegooid. Veel functies van Os X werken niet.

Daarna heb ik zelf een Mac gekocht, daar werkt zoals je al raad, alles:D
 
Een computer is niet gemaakt om Os X te draaien. Os X is zo geschreven voor Macs, dat het goed met elkaar samenwerkt. Zelf heb ik het ook even geporbeerd, en het er meteen weer afgegooid. Veel functies van Os X werken niet.

Daarna heb ik zelf een Mac gekocht, daar werkt zoals je al raad, alles:D

dan heb jij niet alles aan de praat gekregen
maar bij mij werkt Mac OS X net als op een orginelen Mac OS X PC
 
Het makkelijkst is om een EFI-X module aan te schaffen. Dat is een klein 'doosje' dat je moet aansluiten op je Front USB header (op het moederbord).

Nadelen:

- Moeilijk verkrijgbaar
- Best duur (€150,-)
- Je moet zelf Mac OS X erbij kopen
 
hier:


-----Processor must be any Intel, PowerPC G5 or G4 (867 MHz and faster)
-----DVD drive (for installation of the operating system)
-----At least 512 MB of RAM (additional RAM (1 GB) is recommended for development purposes)
------At least 9 GB of disk space available. :thumb:
 
Ik heb een MACOS X dvd ( HACKINTOSH ) gedownload ik ga de link niet geven anders krijg ik een ban. Maar alles werkt maar geen Toetstenbord , Ik moest wel mijn Bios Updaten wou ik osx installeren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan