Mac OS X Snow Leopard op een PC. PCI Kaarten (mijn draadloze netwerk kaart)Werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

indo347

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mei 2011
Hallo,

Ik heb sinds kort Mac OS X Snow leopard op mijn Intel PC geinstalleerd en eigenlijk werkt alles perfect en lekker snel zoals ik had gehoopt. alleen het internet werkt niet.

Het is een PCI kaart maar hij vind hem zelfs niet eens in de systeem informatie :S

Het gaat om de volgende kaart:
ICIDU PCI Wireless 300n PCI Adapter.
(Deze werkt op windows wel prima)

Mijn Hardware op mijn PC:
ASUS P5KPL-AM EPU (Intel)
Intel Duo Core 2,9
3 gb RAM
ASUS EAH4670 Video Kaart

Ik heb mac geinstalleerd met iBoot.
Via MultiBeast kon ik de Drivers installeeren, alle drivers werken perfect.... behalve de internet connectie.
Zelfs via de kabel werkt hij niet.
(terwijl het lapje bij de kabel achterin mn PC wel brand dat hij is aangesloten)

Kan iemand me hierbij helpen?

Alvast bedankt,
Wytse

Nou eigenlijk alle drivers zijn geinstalleerd.. maar zelfs de aansluiting van mij moederbord doet het niet. (voor het internet)

en op kexts heb ik alle drivers zowel geinstalleerd gekregen via een laptoppie en USB stick... maar nu het internet nog :S
dat zou namelijk wel heel fijn zijn want ik heb windows enzo er gewoon af gegooit omdat ik het zoon rot OS vind :S

Kan iemand mij hierbij helpen?
ik zit me rot te zoeken enzo... :S

en over het algemeen lukken dingen altijd wel maar nu voor het eerst dus ff niet :S
Beetje hulp zou aangenaam zijn :)

Je kunt beter je vragen over dit op de website die onderaan staat plaatsen die weten er (denk ik) meer van af dan wij.
Heb je alle kexts al geprobeerd?
Heb je de nieuwste chameleon bootloader? zo niet deze WEL even instaleren dat scheelt een hoop met drivers
De chipset op je icidu kaart is de Atheros 922x daar even opzoeken zelf zijden ze iets over de 168:013 kext
http://www.hackintosh.nl/forum.php

Je kunt beter je vragen over dit op de website die onderaan staat plaatsen die weten er (denk ik) meer van af dan wij.
Heb je alle kexts al geprobeerd?
Heb je de nieuwste chameleon bootloader? zo niet deze WEL even instaleren dat scheelt een hoop met drivers
De chipset op je icidu kaart is de Atheros 922x daar even opzoeken zelf zijden ze iets over de 168:013 kext
http://www.hackintosh.nl/forum.php

Dankje,
Ik zou even kijken.
Bedankt voor de tip! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan